Imponerende! Jeg hadde kastet meg over det.Jeg er rar jeg.
Her snakkes det om sjokolade over en lav sko, vi har veldig mye liggende nede og jeg har ikke lyst på
Forvirret over meg selv nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imponerende! Jeg hadde kastet meg over det.Jeg er rar jeg.
Her snakkes det om sjokolade over en lav sko, vi har veldig mye liggende nede og jeg har ikke lyst på
HahaKanskje du klarer 8000 denne mnd?du har startet godt
![]()
Trodde ikke det gikk an å ikke ha lyst på sjokoladeJeg er rar jeg.
Til admin kanskje?Hvem skal jeg klage til da![]()
Det er godt gjortJeg er rar jeg.
Er stygt redd for det... Har ikke telling på hvor mange jeg har holdt på å krasje med i rundkjøringen her ute.Mange flere enn vi tror
Kiwi er bra synes jeg. Handler bare på Kiwi når jeg var student!
Avføringsmiddel. Har ikke gått på do på 11 dager. Begynner å bli litt bekymret for kommende dobesøk kan du si.Hva er det?![]()
Jeg har lyst påmen har ikkeJeg er rar jeg.
Tror det blir vel mye for meg i alle fallBlir nok litt konkurranse der ja![]()
Avføringsmiddel. Har ikke gått på do på 11 dager. Begynner å bli litt bekymret for kommende dobesøk kan du si.13+3 I dag.
HahaBare jeg som får sjokk når jeg ser folk jeg gikk på barne og ungdomsskolen med er gravide? Særlig de som er 1-2 år yngre. Får helt sånn...men du er jo så liten! Selvom jeg snart er 28 liksom![]()
Ser denVi har 5 min fra huset så enklest å handle der![]()
Nei ble ikke det. Solgte de igjenDet er det sikkertmen ble det ikke dyrt da? Eller kjøpte du brukt?
Æææ. Vil ikkeHahavi blir gamle uten å merke det
![]()
Det hadde vært gøyDu er det på neste oppdatering helt sikkert![]()
Du MÅ jo ikke. Bedre sjanser for megTror det blir vel mye for meg i alle fall![]()
Jeg er rar jeg.