Ja, tenkte faktisk over det da jeg var på coop exstra I dag. Kjempemye plass til snop og chips, mens bare et lite hjørne til frukt og grønnsaker.Og der er så sinnsykt mye godteri i butikker! Er sikkert dobbelt så mye søm frukt og grønt! Ille !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenkte faktisk over det da jeg var på coop exstra I dag. Kjempemye plass til snop og chips, mens bare et lite hjørne til frukt og grønnsaker.Og der er så sinnsykt mye godteri i butikker! Er sikkert dobbelt så mye søm frukt og grønt! Ille !
Kan aldri sies mange nok gangerSkjønt det nå da!!![]()
Klarer meg fint uten. Handler mest på KiwiEr nok like greit, ikke mye å skryte av![]()
Ja, så det er bra jobbet til tross for pause og travle dagerEgentlig ganske dårlig på 6 dager
Gjennomsnittlig under 100 på dagen, men nå har jeg også hatt noen dager med pause
Så kjedelig daHer må jeg velge mellom Rimi eller spar. De er ganske dårlig begge to :/
Spar har jo fersk kylling <3Her må jeg velge mellom Rimi eller spar. De er ganske dårlig begge to :/
Noen v de burde aldri komme ut på veienJeg blir reint flau av å se påog litt sint, faktisk
![]()
Så bra at hun hørte å deg
Hæ?!Jeg vil ikke ha mer sol. Er så solbrent etter helga![]()
Jaa! Eller remaSå kjedelig da
Derfor venter du på obs?![]()
Om ikk eså veldig lenge tenker jegGod du erDu også! Når kommer du på besøk?
![]()
Mente i kveldEller i dag![]()
En del Kiwi her også, men blir som oftest remaKlarer meg fint uten. Handler mest på Kiwi![]()
Men du bremser vel ikke på farten uansettJa, det er deilig![]()
Takk. Måtte sove innsmurt med aloe vera i nattHæ?!da kan du sende meg sola di!!
God bedring til rød kropp![]()
Veldig godtJøssesikke ille det!
Ja. Det er helt sinnsykt. Ikke rart vi blir feitere og feitereJa, tenkte faktisk over det da jeg var på coop exstra I dag. Kjempemye plass til snop og chips, mens bare et lite hjørne til frukt og grønnsaker.
Den er ikke så langt unna her heller hvis jeg kjører![]()
Okei, handler mest der jeg ogsåJaa! Eller rema![]()
Burde ikke vært fotgjengere en gangNoen v de burde aldri komme ut på veien