Hehe nei det er sant nokBurde ikke vært fotgjengere en gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei det er sant nokBurde ikke vært fotgjengere en gang![]()
Brød og sjokoladeDa vet man hva man kommer ut med om man går på rimi ihvertfall![]()
Ja det er de nok !Liker ingen av Stokke sine
Emmaljunga er fine, men mange av dem var sykt store![]()
Nei, uff. Også er det så vanskelig å la være! Coop exstra har heksehyl ved disken. Ukult!Ja. Det er helt sinnsykt. Ikke rart vi blir feitere og feitere
![]()
Snålt det der. Rimelig fornøyd med Kiwi sine priser daJa. Veldig. Og Rimi her er også
Dyrere enn lengre inn mot byen! Sleipe![]()
Hvilken vogn har du da?
Det gjør jeg ogsåGleder meg veldig![]()
Det er ikke stortSånn ca 30 innlegg
Blæ du altså!Det er ikke stort![]()
Den kjenner jeg ikke til, men håper dere blir fornøydNå har vi en Crescent comfort duo...
Har ikke testa den skikkelig enda, så da blir det vanskelig å si om man er fornøyd![]()
Ja det er de nok !
Litemed deg da?
Tror aldri jeg har hørt om det merket. Spent på om du er fornyd etterhvertNå har vi en Crescent comfort duo...
Har ikke testa den skikkelig enda, så da blir det vanskelig å si om man er fornøyd![]()
Det er nok lurt. Jeg hadde 9 vognerSå nå får vi prøve ut den vi har
Og evt finne ut om det er noe vi savner med den dersom hun absolutt vil gi oss en til![]()
Glad jeg slipper å møte på de der i trafikken. Forhåpentligvis.Hehe nei det er sant nok
Prøver alt jeg kanSkynd deg da!![]()
Den kjenner jeg ikke til, men håper dere blir fornøyd![]()
Lucky! Tror jeg må slutte å gå på butikkenMmm....det har vi ikke her
Så da sparte jeg de kaloriene!
Er kanskje det, men jeg kunne godt ha tenkt meg å ligget litt bedre an ved tanke på ferie.Ja, så det er bra jobbet til tross for pause og travle dager![]()