Er mulig detÅjabare bygda her som er slow da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er mulig detÅjabare bygda her som er slow da
![]()
D måtte jeg vært her i hele dagKunne jo fort hende da![]()
Skynd deg da!Å jaklart jeg deler!
Absolutt! Ellers hadde livet vært kjedeligGreit å ha noe å jobbe mot![]()
Haha...hyggelig å bli lagt merke tilDet ser jeg da.
Du er ikke så veldig vanskelig å overse..
Ja! Såå unødvendig. Haha. Allikevel såå gira der og da![]()
Grattis med listeplassWow! Imponert. Så at jeg endelig har kommet meg på listendog langt unna 2000
Nei det hr jeg ikke tid til!Hvis du vil så![]()
Må være det. Uansett er alt bedre enn Rimi. Ute om kanskje jokerEr mulig det![]()
Har sett det som er jeg også, men vet ikke helt når det kommer mer:/Jeg ble "lurt" av noen her til å starte å se Suitsog har gjort det ved amminger nå i en periode. Så siste episode nå. Noen som vet når sesong 4 er på Netflix?
Så bra at hun hørte å degKlarte forressten å overtale svigermor til at vi skal vente med å kjøpe ny vogn
Så nå skal vi hente den vi har stående hos dem på onsdag![]()
Flaks vi ikke har Rimi i nærhetenPå Rimihar allerede spist en hel sjokolade plate
![]()
Tror det altså! Trodde forresten alle Rimi skulle bli obs?
Ja huff. Tenk om man ikke hadde noen målsetninger. Må ha noen å spare litt påAbsolutt! Ellers hadde livet vært kjedelig![]()
Noen av de er jo helt håpløseNei, det burde ikke vært mulig!
Rimi er sjelden noe særlig, så jeg går ikke der veldig ofte.Må være det. Uansett er alt bedre enn Rimi. Ute om kanskje joker![]()
Jo takkGrattis med listeplass![]()
Skjønt det nå da!!På sola vel !
God jobbingsDa har gutta sovna og jeg må liste meg til kontoret og få jobba litt. Kos dere med skravlingen![]()