Gjøre hva da???Da bør hun gjøre det snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjøre hva da???Da bør hun gjøre det snart.
Heeh fort gjort. Hva slags sjokolade?Satans tilbud på sjokolade...4 for 100 kroner. Ser røyk den slankekuren![]()
Wow! Imponert. Så at jeg endelig har kommet meg på listen200 innlegg til jeg når 2000
På RimiHuff da, ikke bra
Hvor var det da?
De selger det på Coop Extra her hos oss i alle fall...Okei. De har jeg aldri sett før. Får du kjøpt det i Norge da?
På sola vel !Dele hva da???
Her tar vi en skive med det til frokost lørdag og søndag, og så lenge det ikke blir mer enn det blir det heller ikke så dyrt.Åh, det er godtmen blir dyrt i lengden
![]()
ValgfrittHeeh fort gjort. Hva slags sjokolade?
Er ikke det bare Coop sitt eget merke, en kopi av originalen?De selger det på Coop Extra her hos oss i alle fall...
Det er bra jobbetDa er det oppdatert...
Manglet 19 innlegg på målet for siste oppdatering før jeg la meg, men denne oppdateringen kom tidligere enn den pleier så tar det ikke så nøye.
Kommer nok godt over 500 i kveld likevel![]()
Absolutt ikke! Tilbud på slikt burde væreHaha, 2 for 40 er heller ikke ideelt.
Ja, det er santHer tar vi en skive med det til frokost lørdag og søndag, og så lenge det ikke blir mer enn det blir det heller ikke så dyrt.
Hva er det man sier, alt med måte
Har heldigvis ikke Rimi i nærheten av der jeg borPå Rimihar allerede spist en hel sjokolade plate
![]()
Ufattelig kjedelig i grunnSvigers er het ekstreme
Å jo da.Haha søta, nei det gjør jeg nok ikke
Viktigste er å være på listen daWow! Imponert. Så at jeg endelig har kommet meg på listendog langt unna 2000
Selvfølgelig gjør du detJeg bare lager det selv, jeg![]()
Noe slikt noe, jaMed 30 innlegg eller noe