Skravletråd Juli.

Kjipt at ikke formen er på topp:confused:
Med meg går det supert! Endelig kvitt svigers så nå er det bare kos:p

Ja det er skikkelig pyton, endte jo opp med å sitte på sykehuset halve fredagen før jeg kunne reise tilbake til markedet...
Haha ja da vil jeg tru at dagene er helt perfekte ;) på jobb i natt eller?

Ja det er skikkelig pyton, endte jo opp med å sitte på sykehuset halve fredagen før jeg kunne reise tilbake til markedet...
Haha ja da vil jeg tru at dagene er helt perfekte ;) på jobb i natt eller?
Så kjedelig med ventetid på sykehus:(
Ja, har nattevakt i natt:)

Linnea Jeanett er kommet til verden :D I uke 36+4 lot hun ikke lenger vente på seg og ville til verden :) Selvfølgelig storforelska i den nydelige jenta vår. For en følelse å bli mamma :D ❤❤❤

Klokka er pokker 5 nå når minsta bestemte seg for å våkne. Det nektes selvsagt på. Så nå sitter jeg vakt på hennes rom til hu sovner igjen.
Må ærlig innrømme jeg gleder meg til hu er stor jente og ikke er avhengig jeg skal sitte på rommet for at hu skal sovne.
Jeg er trøtt som pokker. Skal på jobb om 3 timer. Alt jeg vil er å sove! Nei det er heller ikke hverdags dette da. Men pappan kom hjem i dag. Så regner med det er grunnen til hu vil opp å stå.
Aldri små babyer igjen i mitt hus hvertfall.

Ja... Mannen sier jeg er et skikkelig morgentroll :p
Sov trollunge. Sov!

Linnea Jeanett er kommet til verden :D I uke 36+4 lot hun ikke lenger vente på seg og ville til verden :) Selvfølgelig storforelska i den nydelige jenta vår. For en følelse å bli mamma :D ❤❤❤
Gratulerer!!

Gratulerer! Håper alt står bra til :-)

Back
Topp