Skal ta kvelden jeg også så kan dere bare prate![]()
Får fortsette imorgen.
Natta, folks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ta kvelden jeg også så kan dere bare prate![]()
Joda lillebror har det veldig fintFormen til mor er mer diskutabel men deilig å ha litt miljøforandring i helgen da
blir desverre noen dager til jeg får reist videre på neste marked da..
Hatt en fin helg eller?
Så herlig, dagodt å ha litt ekstra god tid til de små
![]()
Kjøpes i SverigeSistnevnte har jeg aldri hørt om![]()
Vi har egentlig bare kost oss. Gjorde ferdig siste rest på terrassen og så har vi badet litt. I dag måtte jeg jobbe noen timer.Ja det er det
Hva har dere gjort i helgen da?
Får fortsette imorgen.
Natta, folks!
Ja, det har vi. I morgen kommer visst regnet. Men vi har nytt helga. Nå må jeg sove kjenner jeg
For å evt sove der inne om vi må i starten..Ja, en bør jo være konsekvent...
Hvorfor gjesteseng?
Driver du å selger ting på markedene du er på eller??![]()
Nei jeg har ikke drivi å solgt ting tidligere, men vi har snakka om å ha en liten bod te neste år![]()
Vi har egentlig bare kost oss. Gjorde ferdig siste rest på terrassen og så har vi badet litt. I dag måtte jeg jobbe noen timer.
Da blir det bare å kjøpe fra andre da![]()
Ja handler litt fra andre det vi ikke har fikset selv. Man kan ikke lage alt selv så noe handling må til![]()
Ikke så peiling på sånne markeder. Mange som er der??
Ja det er en del mennesker som er på slike markedervarierer litt fra plass til plass hvor mye folk det er
![]()
Så artig dagøy å treffe andre med lik interesse
![]()
God natt sov gottGod natt og håper du får sovevridd meg en time nå ca....
Hvor skal dere da?Jeg har kost meg veldig til tross for redusert form, så nå håper jeg på stigende form og at jeg får reist videre på onsdag
Så bra dere har kost derehatt fint sommer Vær og eller?