Skravletråd Juli.

Jepp. ;)
"Ka du skal, mamma? Skal du på do? Ikke lås døra. Neeei, ikke lukk døra! Den skal være åpen."
Dette på kvelden. Heldigvis skjer det ikke ofte. :p
Vi sliter mer med en treåring som vil sove i vår seng kl 01 på natta. Funker dårlig med to voksne, én treåring og én baby i ÉN seng....

Det hadde vi periodevis også. Vi har 180 da, men småtrangt ble det. Det gikk nå bra da. Det er nesten verre NÅ med begge to oppi, og med babyen til vinteren går det ikke, så vi må stramme inn igjen på den vi hadde i vår om at våkne på natta=tilbake i egen seng, mer eller mindre morgen, ok å komme inn. Eldstemann hadde den helt ok, men np spørr han også er jeg ikke våken også svarer faren i halvsvøvne, og vips, så er han der etter nattas dotur en gang eller tre i uka. Sist de kom begge rømte jeg ut i hans seng... da ville lillesøster være med meg, så hun godtok sin (de deler rom)

Tror det er leggetid jeg...

I morgen skal vi rydde hus. Må handle litt, og lyst til litt mer men vi får se, tar det kanskje en annen dag. (trenger flere blomsterpotter til tomatplanter, bl.a. Og gjødsel. Men det kan tas en annen dag. Vi får se. Men mat må vi ha.

Og altså rydde gjesterom og helst deler av resten av huset også, svigermor kommer jo, men trolig tirsdag så vi kan rydde da også. Fint det, for vi skal jo kose oss med ferie innimellom også. Guttungen stikker bort til en kompis i morgen, så ser vi om denne kommende nabojenta er her eller om jeg og lillesøster blir alene hjemme, men det går da på et vis uansett.

Men nå er jeg trøtt etter ei rotenatt pga dårlig mage.

Tror det er leggetid jeg...

I morgen skal vi rydde hus. Må handle litt, og lyst til litt mer men vi får se, tar det kanskje en annen dag. (trenger flere blomsterpotter til tomatplanter, bl.a. Og gjødsel. Men det kan tas en annen dag. Vi får se. Men mat må vi ha.

Og altså rydde gjesterom og helst deler av resten av huset også, svigermor kommer jo, men trolig tirsdag så vi kan rydde da også. Fint det, for vi skal jo kose oss med ferie innimellom også. Guttungen stikker bort til en kompis i morgen, så ser vi om denne kommende nabojenta er her eller om jeg og lillesøster blir alene hjemme, men det går da på et vis uansett.

Men nå er jeg trøtt etter ei rotenatt pga dårlig mage.
Får håpe du får sove ordentlig i natt! God natt til deg:)

Back
Topp