Ikke så veldig hurra..Hurra for det![]()
Skal til å legge meg.
Var derfor jeg kom inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så veldig hurra..Hurra for det![]()
Jepp.
"Ka du skal, mamma? Skal du på do? Ikke lås døra. Neeei, ikke lukk døra! Den skal være åpen."
Dette på kvelden. Heldigvis skjer det ikke ofte.
Vi sliter mer med en treåring som vil sove i vår seng kl 01 på natta. Funker dårlig med to voksne, én treåring og én baby i ÉN seng....
Har nok lagt mer over i hverdagen også, enn jeg liker å innrømme daHan legger om og snakker mer dialekt når han har snakket med familien på telefon, eller vi er på besøk nordpå...
Det er vi flere her inne som er flinke til.At du prater for mye tull![]()
Jada, tullprat er gøy det! Baretøysa jeg må altså!Det er vi flere her inne som er flinke til.
Bare tullball her til tider..
Men unntak av før i kveld da.
Da var det fotball, men siden Glimt slå RBK er det sikketr mange som syns det var noe ordentlig fottullball![]()
Ha ha da får du bare tåle at den er tørrEr tiltak å reise seg fra sofaen![]()
Det blir vel fort slik.Har nok lagt mer over i hverdagen også, enn jeg liker å innrømme da![]()
Fotball prat kan da aldri bli tullDet er vi flere her inne som er flinke til.
Bare tullball her til tider..
Men unntak av før i kveld da.
Da var det fotball, men siden Glimt slå RBK er det sikketr mange som syns det var noe ordentlig fottullball![]()
Ikke hurra for det nei.Ikke så veldig hurra..
Skal til å legge meg.
Var derfor jeg kom inn
Dansk faktisk! Hva slags tilknytning har du dit?Det blir vel fort slik.
Jeg for min del prater vanlig østlending med et lite innslag av østfoldsk og dansk.
Jeg er egentlig veldig glad i ordkløveri, men det er kanskje ikke en stor hemmelighet for dere her inneJada, tullprat er gøy det! Baretøysa jeg må altså!
Jeg er halvt østfolding, halvt dansk og oppvokst i Akershus...Dansk faktisk! Hva slags tilknytning har du dit?
Nå ble jeg egentlig veldig forvirra av det jeg selv skrev. Tror jeg er helt kokko-overtrøtt i hodet. Jeg tror jeg mente at jeg tøysa med Kengu når jeg så hun bare snakka tullJeg er egentlig veldig glad i ordkløveri, men det er kanskje ikke en stor hemmelighet for dere her inne![]()
syns du de blir stilla ner du kommer in?Ble stille når jeg kom inn selvfølgelig
Litt av hvert du daJeg er halvt østfolding, halvt dansk og oppvokst i Akershus...
Kanskje bare legge seg da og samle energi til i morgenNå ble jeg egentlig veldig forvirra av det jeg selv skrev. Tror jeg er helt kokko-overtrøtt i hodet. Jeg tror jeg mente at jeg tøysa med Kengu når jeg så hun bare snakka tull![]()
Og jeg har stamtreet mit som viser at vi dro fra Belgia på 1600-talletLitt av hvert du daOg gift med en nordlending da
Mannen min er litt svensk, litt østfoldsk og litt nordnorsk han
![]()
Får håpe du får sove ordentlig i natt! God natt til degTror det er leggetid jeg...
I morgen skal vi rydde hus. Må handle litt, og lyst til litt mer men vi får se, tar det kanskje en annen dag. (trenger flere blomsterpotter til tomatplanter, bl.a. Og gjødsel. Men det kan tas en annen dag. Vi får se. Men mat må vi ha.
Og altså rydde gjesterom og helst deler av resten av huset også, svigermor kommer jo, men trolig tirsdag så vi kan rydde da også. Fint det, for vi skal jo kose oss med ferie innimellom også. Guttungen stikker bort til en kompis i morgen, så ser vi om denne kommende nabojenta er her eller om jeg og lillesøster blir alene hjemme, men det går da på et vis uansett.
Men nå er jeg trøtt etter ei rotenatt pga dårlig mage.