I dag var den ekstra langDen strekninga kan være lang noen ganger..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag var den ekstra langDen strekninga kan være lang noen ganger..![]()
Driver kioskSå kjedelig
Hadde ikke orket jeg heller. Hva slags jobb er det?
Blir jo litt vant med det da.. Men samtidig ikke helt.. Syns det er kjedelig jaÆsj så kjedelig![]()
Ja, når hun på fire spiser tre skiver... Bare fordi det er ristet brød. Og saaaaaaaakte. Og storebror gir seg etter halvannen, men halvt ned trappa snur. Nei, jeg glemte meg, jeg er sulten enda....Får håpe de sovner snart. Rart hvordan ting tar tid noen ganger...
Åååh, ja! Hun skulle bare innom for å levere noen nøkler og hente bensinkortet. Det første hun sier når jeg åpner døra er "vekket jeg H?" Jeg svarer jo "neida, tror det gikk....." Blir avbrutt av gråt... Takk skal du f... Meg ha![]()
Okei. Må vel bare dra ved behov daDriver kioskmed kjøkken da
Med et halvt øyeSer Bodø/Glimt-RBK jegFlere?
Jepp, det er ingen problem ar storebror har rotet bort solbrillene sine den første uka...Her sitter gutta og spiser kvelds, mens jeg nyter siste rest av sol. I følge værmeldingen skal bikinien få hvilt seg lenge fremover...![]()
Og det er uvanlig til ham å være?Hjelp hva har skjedd, mannen står engasjert inne og ser på fotball..
Min jobber i sofaen. Han har jobbet i stua, ved spisebordet tidligere, siden frokost, bare avbrutt av måltider og en og annen prat med ungene.Ooooog.. Der måtte mannen på jobb igjen plutselig! Fatter ikke at han Takler å ha en sånn jobb med så mye ansvar at man må stille opp i tide og utide jeg!
Spennende kamp, mye sjanser!Med et halvt øye![]()
Juhuu! Det er festlig det... Får håpe hun sovner snart igjen!Spent på hva kvelden bringer. Jentungen har våknet![]()
Kjenner til den. Har vært fire timer på jobb selv i frihelgenOoooog.. Der måtte mannen på jobb igjen plutselig! Fatter ikke at han Takler å ha en sånn jobb med så mye ansvar at man må stille opp i tide og utide jeg!
Tror jeg lar være å svare på det akkurat i dagSpennende kamp, mye sjanser!heier du på noen?
Hvilken kamp?Hjelp hva har skjedd, mannen står engasjert inne og ser på fotball..
Hoster en del, så må få litt hostesaft i alle fall. Håper hun får sovet litt i nattJuhuu! Det er festlig det... Får håpe hun sovner snart igjen!
Hva skal du ha med?Tror jeg sparer den litt. Skal ta med meg pocket på ferie![]()