Skravletråd Juli.

Så sitter man atter en gang noe senere enn planlagt og venter på at det skal bli stille på barnerommet. Det var jo ikke helt etter min plan at det skulle ta en time å spise kveldsmat...
Sånn er det er og noen ganger!! At kveldsmaten brått tar veeeldig mye lengre tid enn hva jeg hadde tatt høyde for:P

Fortsatt våken :eek:
Ikke lenge før jeg tar kvelden da..

Ooooog.. Der måtte mannen på jobb igjen plutselig! Fatter ikke at han Takler å ha en sånn jobb med så mye ansvar at man må stille opp i tide og utide jeg!

Ooooog.. Der måtte mannen på jobb igjen plutselig! Fatter ikke at han Takler å ha en sånn jobb med så mye ansvar at man må stille opp i tide og utide jeg!
Så kjedelig :(
Hadde ikke orket jeg heller. Hva slags jobb er det?

Ikke jeg heller. Utrolig sliten etter en varm dag og farting!
Jeg er sliten etter en alt for kort natt :eek:
Ligger på sofaen nå, men må vel komme meg til senga snart.

Fy.....!

Snuppa sovnet veldig fort i dag, ikke så rart fordi hun har vært trøtt store deler av dagen pga ekstremt lang og varm dag i går. Så klarer mamma å ringe på her og vekke snuppa! Mamma pleier alltid å sende meld/ringe når hun kommer, men i dag glemte hun det.. Nå sitter jeg igjen med drittjobben med å få ungen til å sovne og fortsette å sove i det jeg prøver å komme meg ut av rommet hennes... Har prøvd å komme meg ut 3-4 ganger og ungen har våknet hver gang.. Grr! :(
Å nei så irriterende:(
Håper hun sover nå!

Så sitter man atter en gang noe senere enn planlagt og venter på at det skal bli stille på barnerommet. Det var jo ikke helt etter min plan at det skulle ta en time å spise kveldsmat...
Kveldsmaten tar ofte litt tid her også gitt:P

Back
Topp