Mmm! SuperdiggDeilig på nystekt brød![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm! SuperdiggDeilig på nystekt brød![]()
Sånn er det er og noen ganger!! At kveldsmaten brått tar veeeldig mye lengre tid enn hva jeg hadde tatt høyde forSå sitter man atter en gang noe senere enn planlagt og venter på at det skal bli stille på barnerommet. Det var jo ikke helt etter min plan at det skulle ta en time å spise kveldsmat...
Oi, da aner jeg ikje hva som har skjedd!?Ikke kommet enda :O :O
Eller rista brød! Med masse smør under nugattienMmm! Superdigg![]()
Nå fikk jeg lyst på nystekt brødDeilig på nystekt brød![]()
Karsten og Petra har vi ennå ikke sett!Karsten og Petra er veldig populær også
Må kjøpt noen filmer tror jeg.
Synes den er koselig jegKarsten og Petra har vi ennå ikke sett!tror jeg må lete den fram og prøve...
Ikke jeg heller. Utrolig sliten etter en varm dag og farting!Fortsatt våken
Ikke lenge før jeg tar kvelden da..
Haha! Nå blir jeg jo sultenEller rista brød! Med masse smør under nugattienMmmm!
Så kjedeligOoooog.. Der måtte mannen på jobb igjen plutselig! Fatter ikke at han Takler å ha en sånn jobb med så mye ansvar at man må stille opp i tide og utide jeg!
Ååh....sommerkvelden sin detSitter ute på verandaen med et ørlite glass rosevin..
Hva gjør dere nå?
Jeg er sliten etter en alt for kort nattIkke jeg heller. Utrolig sliten etter en varm dag og farting!
Å nei så irriterendeFy.....!
Snuppa sovnet veldig fort i dag, ikke så rart fordi hun har vært trøtt store deler av dagen pga ekstremt lang og varm dag i går. Så klarer mamma å ringe på her og vekke snuppa! Mamma pleier alltid å sende meld/ringe når hun kommer, men i dag glemte hun det.. Nå sitter jeg igjen med drittjobben med å få ungen til å sovne og fortsette å sove i det jeg prøver å komme meg ut av rommet hennes... Har prøvd å komme meg ut 3-4 ganger og ungen har våknet hver gang.. Grr!![]()
Den strekninga kan være lang noen ganger..Jeg er sliten etter en alt for kort natt
Ligger på sofaen nå, men må vel komme meg til senga snart.
Kveldsmaten tar ofte litt tid her også gittSå sitter man atter en gang noe senere enn planlagt og venter på at det skal bli stille på barnerommet. Det var jo ikke helt etter min plan at det skulle ta en time å spise kveldsmat...
Koselig å se deg innom daHeiÅh, ikke orka å skravla no i dag heller jeg.. Får tid til litt nå kanskje, men spørs om jeg sovner snart
![]()
Satser på detDet var litt lang tid. Håper de sovner snart![]()
Æsj så kjedeligOoooog.. Der måtte mannen på jobb igjen plutselig! Fatter ikke at han Takler å ha en sånn jobb med så mye ansvar at man må stille opp i tide og utide jeg!