Så braJa var deilig det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braJa var deilig det.
Set hadde jeg latt han gjort uten problemDet er så varmt på rommet vårt om natta så jeg vurderer å la mini ligge i bare bleia....???
Er fantastisk godtÅååh, det hørtes godt ut!![]()
Er fantastisk godt
Du bør prøve det
Så kjedelig. Hva skulle dere se?Vennina mi kom ikke
Så bra![]()
Så kjedelig da![]()
Så kjedelig. Hva skulle dere se?
Ja det var veldig kjedlig ! Skulle se magic mikeSitter ute på verandaen med et ørlite glass rosevin..
Hva gjør dere nå?
Hvorfor kom hun ikke da?Ja det var veldig kjedlig ! Skulle se magic mike
Drikker iskaffeog skal snart rydde plass til stellekommoden som kommer i morra
Kjeder meg , tenker å legge meg ut og lese ferdig boken minSitter ute på verandaen med et ørlite glass rosevin..
Hva gjør dere nå?
Hva er det du leser nå?Kjeder meg , tenker å legge meg ut og lese ferdig boken min
Fortsatt sønnen av NesbøHva er det du leser nå?
Den har ikke jeg fått lest enda heller, men har den liggende.Er den bra?Fortsatt sønnen av Nesbø
Sitter ute på verandaen med et ørlite glass rosevin..
Hva gjør dere nå?
Sitter ute på verandaen med et ørlite glass rosevin..
Hva gjør dere nå?
Fy.....!
Snuppa sovnet veldig fort i dag, ikke så rart fordi hun har vært trøtt store deler av dagen pga ekstremt lang og varm dag i går. Så klarer mamma å ringe på her og vekke snuppa! Mamma pleier alltid å sende meld/ringe når hun kommer, men i dag glemte hun det.. Nå sitter jeg igjen med drittjobben med å få ungen til å sovne og fortsette å sove i det jeg prøver å komme meg ut av rommet hennes... Har prøvd å komme meg ut 3-4 ganger og ungen har våknet hver gang.. Grr!![]()
Det hørtes godt ut.![]()
Jeg drikker oboy i sofaen med en sovende baby ved siden av
Litt langdryg synes jegDen har ikke jeg fått lest enda heller, men har den liggende.Er den bra?
Her liker hun godt å sove uten bleirPrøvde å legge U i bare bleien her om dagen, etter en time med meget urolig baby fikk han på en pysj.
Var ikke snakk om å legge seg uten
Namville jeg også ha, men er tom for melk!
Fant brødskive med nugatti da![]()