Skravletråd Juli.

Haha:P han er jo til å sovne av også da:P
Ja, begynner å ha sett en del nå :p
Tror det er like før hun går over til neste da. Kaptein sabeltann og Elias er veldig populær :)
Orker ikke dobbel barne-tv heller.

Da var middagen inntatt her :) skal straks gjøre klar lillemor for senga før samboeren legger henne og jeg kan legge meg på sofaen resten av kvelden :D :D

Ja, begynner å ha sett en del nå :p
Tror det er like før hun går over til neste da. Kaptein sabeltann og Elias er veldig populær :)
Orker ikke dobbel barne-tv heller.
Her er vi også på vei bort fra Fantorangen heldigvis:P
Artigere med Elias og Charlie Bjørn;)

Da var middagen inntatt her :) skal straks gjøre klar lillemor for senga før samboeren legger henne og jeg kan legge meg på sofaen resten av kvelden :D :D
Her er også middagen inntatt.
U sover, og frøkna er ved å bli ferdig med kveldsmaten.
Eldsten er hos naboen..

Det er så varmt på rommet vårt om natta så jeg vurderer å la mini ligge i bare bleia....???

Her sitter gutta og spiser kvelds, mens jeg nyter siste rest av sol. I følge værmeldingen skal bikinien få hvilt seg lenge fremover... :(

Hva har dere spist?:)
Deilig med sofatjeneste i kveld!
Vi grillet hamburgere i dag :)

Ja, skal bli så deilig! Var i 50 årslag i går kveld og føttene mine verket og hovnet selvfølgelig opp igjen :p MEN siden snuppa ikke sovnet før nærmere 23 (uuups) så sov hun hele natten i egen seng :D tok på å være med på fest, for hun har ikke sovet natten igjennom siden august i fjor :p

Hva har dere spist i dag? Vi grillet hamburger i dag :)

Så deilig. Hvordan sover U nå forresten?
Vi grillet yterfile av lam, pølser, sopp fylt med urter, strimlet poteter med urter og hvitløk og maiskolber.

På dagen sover U ganske urolig i denne varmen, men heldigvis godt om natten.

Back
Topp