Ja, begynner å ha sett en del nåHahahan er jo til å sovne av også da
![]()
Tror det er like før hun går over til neste da. Kaptein sabeltann og Elias er veldig populær
Orker ikke dobbel barne-tv heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, begynner å ha sett en del nåHahahan er jo til å sovne av også da
![]()
Her er vi også på vei bort fra Fantorangen heldigvisJa, begynner å ha sett en del nå
Tror det er like før hun går over til neste da. Kaptein sabeltann og Elias er veldig populær
Orker ikke dobbel barne-tv heller.
Hva har dere spist?Da var middagen inntatt herskal straks gjøre klar lillemor for senga før samboeren legger henne og jeg kan legge meg på sofaen resten av kvelden
![]()
![]()
Her er også middagen inntatt.Da var middagen inntatt herskal straks gjøre klar lillemor for senga før samboeren legger henne og jeg kan legge meg på sofaen resten av kvelden
![]()
![]()
Hva spiste dere idag da?Her er også middagen inntatt.
U sover, og frøkna er ved å bli ferdig med kveldsmaten.
Eldsten er hos naboen..
Det ville nok jeg ha gjortDet er så varmt på rommet vårt om natta så jeg vurderer å la mini ligge i bare bleia....???
Grillet ytrefile av lam og pølser samt strimlet potet med urter og sopp fylt med urter og mais kolberHva spiste dere idag da?![]()
Det vil jeg tro er en lur plan i disse sommertider.Det er så varmt på rommet vårt om natta så jeg vurderer å la mini ligge i bare bleia....???
Vi grillet hamburgere i dagHva har dere spist?
Deilig med sofatjeneste i kveld!
Hva har dere spist i dag? Vi grillet hamburger i dagHer er også middagen inntatt.
U sover, og frøkna er ved å bli ferdig med kveldsmaten.
Eldsten er hos naboen..
Prøvde å legge U i bare bleien her om dagen, etter en time med meget urolig baby fikk han på en pysj.Det er så varmt på rommet vårt om natta så jeg vurderer å la mini ligge i bare bleia....???
Det ville nok jeg ha gjort![]()
Da prøver vi detDet vil jeg tro er en lur plan i disse sommertider.
Første sommeren til snuppa sov hun omtrent bare i bleia. Er født i mai.Det er så varmt på rommet vårt om natta så jeg vurderer å la mini ligge i bare bleia....???
Nei ikke si det nå daPrøvde å legge U i bare bleien her om dagen, etter en time med meget urolig baby fikk han på en pysj.
Var ikke snakk om å legge seg uten
Vi grillet yterfile av lam, pølser, sopp fylt med urter, strimlet poteter med urter og hvitløk og maiskolber.Hva har dere spist i dag? Vi grillet hamburger i dag
Så deilig. Hvordan sover U nå forresten?
Lurt. Evt bare med kortermet body for å holde på plass bleia.Da prøver vi det![]()