God formiddagGod morgen alle sammennoen spennende planer i dag?
Her er det foreløpig strålende vær så vi tar oss nok en tur ut i skog og mark![]()
Ingen planer her før nattevakt i kveld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagGod morgen alle sammennoen spennende planer i dag?
Her er det foreløpig strålende vær så vi tar oss nok en tur ut i skog og mark![]()
Jeg sov dårlig fordi jentungen gjorde det![]()
jeg sover stort sett alttid dårlig, men muligens ennå litt dårligere i varmen
Det overlater jeg til moren å avgjøre, men spreder er jo ikke helt bra, de får kanskje nøye seg med det lille plaskebassenget sånn som i går. Det store utgår for denne gjengen i dag. Mine to, kanskje, men ikke alle tre, av flere grunner i dag, særlig da altså ørene hennes.Hun kan bade men bør ikke unde med hodet eller få vann i øret så da er det sikkert lettere å la være.
Deilig med null planerGod formiddag
Ingen planer her før nattevakt i kveld!
Spørs vel om det er så lurt å bade henne med sykdom.. Rart det er så stor forskjell på barnaJa, den delen er dum, men vi er vant til det. Jeg ønsker ham en annen jobb...
Men vi andre tre skal kose oss. Bare usikker på hvordan dette med bad blir i forhold til nabojenta på penicillin for ørebetennelse, som sikkert ikke har med seg badetøy (hun bor ikke i nabohuset enda, men de flytter inn i løpet av juli, nå bygger de nytt kjøkken og pusser opp) funker ikke å låne henne noe av vesla her, hun er en mnd eldre enn henne. Men min er en liten, spinkel sak. Venninna har storebror sin klesstørrelse fant jeg ut når jeg skulle låne henne en t-skjorte en dag før i sommer...
Det er det helt klartVarmen er både god og vondt...
Nei spreder er nok ikke helt bra, det hadde jeg holdt min langt unna hvertfall.Det overlater jeg til moren å avgjøre, men spreder er jo ikke helt bra, de får kanskje nøye seg med det lille plaskebassenget sånn som i går. Det store utgår for denne gjengen i dag. Mine to, kanskje, men ikke alle tre, av flere grunner i dag, særlig da altså ørene hennes.
Det er kjedelig :/Jeg sover dårlig fordi det er varmt, jeg er litt dårlig i halsen som gjør at den tørker ut (svelger og svelger, så må drikke endel vann) og babyen kaver endel om natta.
Gjeeeesp...
Planer nei minst møjligt idag.God morgen.Planer?
Har du noen planer da??God morgen.Planer?
Det er kjedelig :/
Håper du får hvilt litt i løpet av dagen![]()
God dagmannen var snill å tok snuppa i dag så jeg fikk sove
og endelig sov jeg godt for en gangs skyld
![]()
Planer for dagen ?
Har du noen planer da??
Vi får se hva det blir til her. Får ellers legge meg tidligHåper på en liten lur som igår.![]()
Yes den har vært helt super til nå hvertfall.Hei og hopp, har alle en fin helg?
Herligt å få færdig middag daNei. Eller jo, skal spise middag hos svigers bare.