Artig damå jo være kjempe moro i alle familiesammenkomster!
Også så mange man kan arve babyklær og utstyr av![]()
ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Artig damå jo være kjempe moro i alle familiesammenkomster!
Også så mange man kan arve babyklær og utstyr av![]()
Får ikke til å sove i denne varmen
Takk for detHåper du får en fin vakt
Ja det blir jo ikke tatt vare på i all evighetjaveldig greit sånn sett. fikk litt utstyr og endel klær fra søstra mi som hadde tatt vare på etter hennes datter og sønn. Broren min har sin yngste på 10 år så mye var allerede gitt bort eller ikke brukelig lengre
![]()
Så kjedeligFår ikke til å sove i denne varmen
Ja det blir jo ikke tatt vare på i all evighet![]()
Gjør det..jeg har gitt bort det meste selvNei, tar jo ofte opp bare unødig med plass![]()
Næh. Klarer meg fint med dusjenGjør det ikke det altså?
Uæ! Det er jo en grusom lyd!God morgen ja. Her våkna jeg til mini som med sine fire tenner har begynt å skjære tenner. Jeg får frysninger i hele kroppen! Og han bare fortsetter og fortsetter
Hva mangler du da??![]()
God morgen ja. Her våkna jeg til mini som med sine fire tenner har begynt å skjære tenner. Jeg får frysninger i hele kroppen! Og han bare fortsetter og fortsetter
Uæ! Det er jo en grusom lyd!
Ja helt grusomt og han slutter jo ikke når jeg ber han om det hellerGod morgen!
Huff, fæle lyder å våkne til da![]()
Ja helt grusomt og han slutter jo ikke når jeg ber han om det heller![]()
Makan til uoppdragen ungeJa helt grusomt og han slutter jo ikke når jeg ber han om det heller![]()
Det er grusom lydGod morgen ja. Her våkna jeg til mini som med sine fire tenner har begynt å skjære tenner. Jeg får frysninger i hele kroppen! Og han bare fortsetter og fortsetter
Hahaha ja hade de vart så enkelt. Men i hus e det mye mer å gjør syns eg.da skjønner jeg godt du vil ha hushjelp iblandtmen jeg vil ha hus istedenfor leilighet, så vi kan bare bytte det da?
![]()