HeheSorry nei de har eg missat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheSorry nei de har eg missat![]()
Den skjønner jeg. Såntorker jeg ikke. Jg har ei venninne som jeg aldri vet hvor jeg har så nå blir det mindre og mindrekontakt for jeg orker ikke forholde meg til folk som snakker tilmeg en dag men ikke neste dag..
jeg har ogsåmange som bor andre steder dessverre. såvi treffes stort sett bare 1-2gange ri året da. skulle gjerne hatt de nærmereMhm. Nei, det er mye enklere når man har venner som man vet hvor man har henne. Ting er hektisk i perioder og da har man ikke tid til å treffes,prates osv hele tiden. Men de gode vennene jeg har ellers vet det. og det er jo selvsagt likt for de også. Vi bor ikke alle på samme plass heller.
Vi setter heller ekstra pris på de gangene vi får møtt hverandre eller prata en stund på telefonen![]()
jeg har ogsåmange som bor andre steder dessverre. såvi treffes stort sett bare 1-2gange ri året da. skulle gjerne hatt de nærmere
Men da blir det kanskje snart bedre daTror det muligens gjør vondt fordi det åpner seg
Så kjektNei, sant detEr 17 år mellom meg og min søster også. Bare at vi har bursdag 6 dager mellom hverandre, og vi har noen gange bare hatt sånn familiesammenkomst med familien samtidig og bestandig koselig
![]()
Så kjekt
Er du attpåklatt siden det er så stor forskjell i alder?
Det skjønner jeg godt at dU ser frem til jaSamme. ett år siden jeg har sett en av mine beste venninner. snakker når vi får tid, men når man bort langt fra hverandre er det vanskelig å bare få møttes sånn uten lang lang planlegging. Men hun skal iallefall ta tur hit når lille er fødtSå det ser jeg frem til
![]()
Jeg håper det hvertfallMen da blir det kanskje snart bedre da![]()
Hihi...koselig med stor familie daPappa har to fra ekteskapet før han traff min mor. De er 40 og 41 år![]()
Så har han 3 med mamma. og vi er 28, 24 og 23Så har litt søsken her
![]()
Krysser alt je harJeg håper det hvertfall
Det skjønner jeg godt at dU ser frem til ja
Hihi...koselig med stor familie daheldig du!
Takk for det. Håper det hjelperKrysser alt je har![]()
Æsj så kjedelig for hamNatta for meg. Mannen ble oppringt å må jobbe litt mer stakkar
Hehe...nesten som herEr det.Mammas side er ganske liten. hun har bare en bror med to barn som igjen ikke har barn.
Så er pappas side som er gigantiskhar vel sikkert 20 søskenbarn bare der.
og en hel haug med slekninger generelt der
![]()
Hehe...nesten som her
Mamma er enebarn, jeg har kun en bror, men pappa er 8 søsken og jeg har 25 søskenbarn på den siden![]()
Artig daHehe, ganske likt ja. pappas sine har jo igjen fått barn så den slekta på hans side utvider seg stadig. så kommer jo jeg med mitt bidrag til famklieutvidelsen snartOg min nest eldste søster forsøker også på barn så her går det unna
![]()
Håper du får en fin vaktÆsj så kjedelig for ham
God natt Kengu!