Skravletråd Juli.

Ja :) Hadde søsteren min her fra lørdag til onsdag som var. Heldigvis har vi så godt forhold og kan snakke om alt så det er som kaffeslarvet med venninnene når vi er sammen :)

Men kjenner at jeg jaggu må ta en telefon til ei i byen det er alt for lenge siden jeg har sett. :) litt mer venninnetid skader ikke mens jeg venter på lille skal komme ;)
jeg er for dårlig på det i grunn, det å ta kontakt selv har jeg aldri vært god på

Like it.. Ja takk de kan me gjør. Har du stort hus??

deal ;) Haha. Stort og stort. bor i leilighet, og stort nok :p
men klarer ikke gjøre noe husarbeid annet enn klesvask nå pga bekkenet. Har du stort hus da?bp

Alder har jo ingenting å si når de er store:D

Nei, sant det :) Er 17 år mellom meg og min søster også. Bare at vi har bursdag 6 dager mellom hverandre, og vi har noen gange bare hatt sånn familiesammenkomst med familien samtidig og bestandig koselig :)

jeg er for dårlig på det i grunn, det å ta kontakt selv har jeg aldri vært god på

Jeg kan nok også være litt sånn. Men det er nok venninnene mine også. vi vet hvor vi har hverandre så når vi først treffes er det som vi henger sammen like ofte som før :) Er jo vanskelig å få tid til å treffes så ofte i en travel hverdag med jobb, samboer hus og hjem.

Jeg kan nok også være litt sånn. Men det er nok venninnene mine også. vi vet hvor vi har hverandre så når vi først treffes er det som vi henger sammen like ofte som før :) Er jo vanskelig å få tid til å treffes så ofte i en travel hverdag med jobb, samboer hus og hjem.
Ja eg har ogsåsånne venner heldigvis.

Ja takk. 3 etasje. Blæææ vill Bo i leilighet liten leilighet

da skjønner jeg godt du vil ha hushjelp iblandt :p men jeg vil ha hus istedenfor leilighet, så vi kan bare bytte det da? ;)

Ja eg har ogsåsånne venner heldigvis.

Godt det også. Har ei venninne som ofte kan bli snurt om jeg ikke tsr kontakt veeeldig ofte. Er mer slitsomt med det. Hun er en kjempekoselig person og er jo enda venninne av god grunn. men kan bli slitsomt i perioder å føle at man har en "plikt" til å kontakte hele tiden for å blidgjøre.

Godt det også. Har ei venninne som ofte kan bli snurt om jeg ikke tsr kontakt veeeldig ofte. Er mer slitsomt med det. Hun er en kjempekoselig person og er jo enda venninne av god grunn. men kan bli slitsomt i perioder å føle at man har en "plikt" til å kontakte hele tiden for å blidgjøre.
Den skjønner jeg. Såntorker jeg ikke. Jg har ei venninne som jeg aldri vet hvor jeg har så nå blir det mindre og mindrekontakt for jeg orker ikke forholde meg til folk som snakker tilmeg en dag men ikke neste dag..

Back
Topp