Ja, det er helt fantastisk! Må nyte lange sommerkvelder mens man kanDe låter så herligt . Fungerar selv på å komma meg ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er helt fantastisk! Må nyte lange sommerkvelder mens man kanDe låter så herligt . Fungerar selv på å komma meg ut.
DeiligVi koser oss ute på terrassen med sjokolade og brusNyter sommerkvelden
Hahah de må ju vara det då eftersom hon har tid å sitta her inne![]()
Jobber du på flyplass?? Drev ikke du med noe eiendomsgreier?Hørtes herlig ut
Jeg sitter på jobb på flyplassen..
Nei, jeg fant visst et ledig øyeblikkVar det ikke så travelt Ronja?
Takk for detDeiligKos dere masse!
Stemmer, du vet det mesteTrenger ikke se. Jeg vet
Smaker nesten bedre dagen derpåJa, ikke dumt med rester![]()
Fant ut at dette var en grei film å se når mannen var borteSikkert ok underholdning.Her fikk mannen bestemme, så da ble det top gear
Gulv og taklister på babyrommetTakk for detHva er det mannen maler?
Ja precis me e heldige som får så långaJa, det er helt fantastisk! Må nyte lange sommerkvelder mens man kan![]()
Det høres deilig utVi koser oss ute på terrassen med sjokolade og brusNyter sommerkvelden
Sånn er det. Arbeid avler arbeidGulv og taklister på babyrommetoppdaga at de trengte et strøk mens vi drev og malte veggene der inne i forrige uke
nå sitter jeg med bena i fanget hans og ser TV
![]()
Hihi...takk for detHehe, stå på![]()
Veldig heldige! Vi er plaget med en del mygg her, men i kveld har jeg heldigvis ikke sett så mangeJa precis me e heldige som får så långa
Ljusa kvellar.
Deilig med sofa og film også da. Hvilken film?Det høres deilig ut
Her ble det sofa og film i kveld![]()
Oi, det må du joHar enda ikke funnet frem alle sommeklærne![]()
Haha...så mannen må sitte alene?!Nei, bare skifta rom![]()
Trodde hon jobba på tollvesenet .Jobber du på flyplass?? Drev ikke du med noe eiendomsgreier?
Fant ut at dette var en grei film å se når mannen var borte![]()