Greit å gjøre det før fødsel jaJaa! Må få det gjort før mini kommer!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å gjøre det før fødsel jaJaa! Må få det gjort før mini kommer!![]()
Sa bra. Me har ikkje mygg allsVeldig heldige! Vi er plaget med en del mygg her, men i kveld har jeg heldigvis ikke sett så mange![]()
Selvfølgelig....Er det svigers som holder på?![]()
Hehe...ja er en rolig kveld foreløpigLite liv på jobb siden du er her inne?![]()
Så heldige dere er da! De er en pest og plage.Sa bra. Me har ikkje mygg alls
Hehe...ja er en rolig kveld foreløpig![]()
Nå husker jeg ikke akkurat hva den het, men det var om en to tenåringer som skiftet kropp. Litt som freaky fridayDeilig med sofa og film også da. Hvilken film?
Jeg ender alltid opp med en romantisk komedie og typisk jentefilmDeilig å bestemme selv, hehe.
AhaNå husker jeg ikke akkurat hva den het, men det var om en to tenåringer som skiftet kropp. Litt som freaky friday![]()
Jeg ender alltid opp med en romantisk komedie og typisk jentefilm![]()
Nei, ikke i denne filmenAhadet var ikke med Olsen-tvillingene?
Jeg liker godt thriller og action også, men ser det helst med mannen. Vil i alle fall ikke se skumle filmer når jeg er alene hjemmeDet du liker best da? Her blir det helst sci fi eller thriller.![]()
Aldri settNei, ikke i denne filmen
Var en gutt og ei jente som ikke likte hverandre som skiftet kropp.
Ja, det er helt sant!!Sånn er det. Arbeid avler arbeidBlir sikkert bra, da.
Godt han har tatt kvelden nå da, sånn at du ikke må sitte alene![]()
Den var helt greiAldri settvar den bra da?
Ohh ja eg vet ska på ferie snart å dær e det mye mygg . Kan man køpa noet å smøra barnen med tro?Så heldige dere er da! De er en pest og plage.
Jobber i tollvesenetJobber du på flyplass?? Drev ikke du med noe eiendomsgreier?
Jobber til kl 0430Digg da.Skal du jobbe lenge?
Træffar du dw ofta eller??Selvfølgelig....de er helt utrolige!
Blæææ Sorry men ja kunde ej tenk meg jobba skift nuJobber til kl 0430![]()