Ihvertfall ikke jegHvem stkk av med sola?
Håper den dukker opp i morgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihvertfall ikke jegHvem stkk av med sola?
Har enda ikke funnet frem alle sommeklærneHehe...nei, har ikke glemt det![]()
Vi får håpe på detHadde vært deilig om det stemte i år![]()
Skal du sove allerede??Nei, fant jeg senga
Lei av å være på sofaen..
Håper dere får en koselig kveldNå kommer snart venninn mi, jeg gledermeg!
Eldste reagerer veldig på detNæmmen :-o
Ja det tar jo ikke lange tiden før gutta merker det :-o
Hver gang svigers kommer hit, og hver gang vi kommer til demMen hvor ofte får hun noe når de ser det?
Jippi, så deiligÅåååå! Nå kom jeg på at imorgen skal jeg endelig klippe meg!Dobbel-hurra!!
Hørtes herlig utJeg sitter i sofaen med sjokolade og musikk, og mannen er oppe i 2. Etg og malerIkke akkurat kjæreste tid, men koser meg fælt likevel
Hva gjør dere?
Så spennendeVi har prøvd å grille pizza på sånn pizzasten på grillen idag, for første gang.
Det ble jo den diggeste sprøe bunnen ever. Det skal definitivt gjøres igjen![]()
Lurer jeg på også!Så spennendealdri prøvd før..
Hvor kjøper du pizzasten?
Eldste reagerer veldig på det
Tragisk..
Vi koser oss ute på terrassen med sjokolade og brusJeg sitter i sofaen med sjokolade og musikk, og mannen er oppe i 2. Etg og malerIkke akkurat kjæreste tid, men koser meg fælt likevel
Hva gjør dere?
Høres deilig utVi har prøvd å grille pizza på sånn pizzasten på grillen idag, for første gang.
Det ble jo den diggeste sprøe bunnen ever. Det skal definitivt gjøres igjen![]()
God kveld
Jeg sitter på jobb...
De låter så herligt . Fungerar selv på å komma meg ut.Vi koser oss ute på terrassen med sjokolade og brusNyter sommerkvelden
Den er helt grei![]()
Hahah de må ju vara det då eftersom hon har tid å sitta her inneLite liv på jobb siden du er her inne?![]()