Det er visst to rivaliserende tenåringer som bytter kropp
Ingen kritikerrost komedie altså![]()
Det hørtes litt kjent ut faktisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er visst to rivaliserende tenåringer som bytter kropp
Ingen kritikerrost komedie altså![]()
har jo det egentlig, badet i mai i mange år då da var det hvertfall ikkevarmt
Men hvor ofte får hun noe når de ser det?Tror ikke de kommer til å endre seg desverre![]()
Så jeg kjøper ting til gutta nesten hver gang storesøster får noe...
Er litt lei taco, jegÅå, det hørtes skikkelig godt ut! Her blir det taco. Jeg har dilla på det for tiden.
Er litt som freaky friday. Der er det mor og datter da.Det hørtes litt kjent ut faktisk.Lurer på om jeg har sett den for lenge siden. Men det fins kanskje flere som handler om det samme...
![]()
Åå, det hørtes skikkelig godt ut! Her blir det taco. Jeg har dilla på det for tiden.
Jeg elsker å bade!Brrrrikke varmt nok for meg
MEN..så er jeg ikke særlig til bademenneske uansett egentlig..![]()
Ja, hele farssiden minHar dere familie der?
Jeg har familien i nærheten jeg og ;-)
Våler ;-)
Har et stort stykke entrecotte som akkurat nå står i ovnen og langtidssteker.
Halvparten skal spises i kveld med en blomkål- og brokkoligrateng, chips og bearnaise saus .
Resten skjæres i tynne skiver og blir roastbiff.
Lager også litt mye av den gratengen slik at den kan varmes opp til grillingen i morgen
Jeg elsker å bade!
Er litt som freaky friday. Der er det mor og datter da.
Det er det
Gleder meg til det er ferdig
Jeg kan bade der det er ukjente mennesker.Jeg liker det egentlig, men ikke om der er andre folk til stede.. Skulle ønske jeg var flinkere til å gi f&#%@
Elska å svømme og bade før![]()
Ja, jeg tror faktisk det er det her også nå. Men det haster ikkeMen det er det nok noen steder nå
Så deilig.Ååååå! Nå kom jeg på at imorgen skal jeg endelig klippe meg!Dobbel-hurra!!
Nei, nettopp. Derfor har jeg bare kommet til å prøve litt bøffel. Og det gikk bra.Har lyst til å prøve geitost her også og bøffelost. Vil bare ikke prøve for mye, da det blir veldig vondt og lite søvn.
Jeg kan bade der det er ukjente mennesker.Men har gitt litt mer f de siste mnd og derfor badet på badeland her borte også
Så deilig.
Kjenner du en frisør siden du får gjort det på en søndag?