Hehe ja det er ikke bare bareTenkte at skuffer var jo grei skuring å skru. Smått og kjapt. Jaggu sa jeg smør. Skjønte ingenting, så gav bare opp til imorgen. Gravidhodet får hvile litt først![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det er ikke bare bareTenkte at skuffer var jo grei skuring å skru. Smått og kjapt. Jaggu sa jeg smør. Skjønte ingenting, så gav bare opp til imorgen. Gravidhodet får hvile litt først![]()
Me skall till KosovoMå vaske litt her i dag også tror jeg
Hvor skal dere på ferie?
God morgon på deg. Vad skjer hos deg idag ?God morgen godtfolk![]()
Eg var ute i Hagen å de varmt her og klamt i tilleggFy så varmt det var å stå ute å rydde garasje
Samme som her daEg var ute i Hagen å de varmt her og klamt i tillegg
Skal dere langt?Gud, så kjedelig det er å sitte i bil. . Også er det fint Vær utom ruta. Blæ.
God morgon på deg. Vad skjer hos deg idag ?
Gud, så kjedelig det er å sitte i bil. . Også er det fint Vær utom ruta. Blæ.
Været er strålende, så vi får kose oss litt ute i dagSå greit daVi har også kjøpt
![]()
Hvordan er været nå da?![]()
Vi skal en tur på europris for å kjøpe et basseng til ene terassen her. Også innom kjøtt-og delikatesse butikk for litt nammenamEllers er det strålende vær her så det blir bading og lek ute.
Sitta i bil? E du på vei någon plats?Gud, så kjedelig det er å sitte i bil. . Også er det fint Vær utom ruta. Blæ.
Sitta i bil? E du på vei någon plats?Gud, så kjedelig det er å sitte i bil. . Også er det fint Vær utom ruta. Blæ.
HalloHeihei jenter!!![]()
Hva skjer hos dere i dag da?![]()
Skikkelig familieselskap med andre ordJoda, blir sikkert greit. Oldeforeldre til ungene kommer også, og det er koselig![]()
Og så kommer det en del andre også, som vi av erfaring ikke kommer til å snakke så mye med![]()
Eg har vart ute o Hagen en tur men klamt ut. Legger 1 åringen nå ska ska eg ut å hænga klær og rydda ute i Hagen litt.Frem til nå har det ikke skjedd noe som helst
Har stått opp, sett på netflix, og nå er det frokost
Der da?
God morgen kenguGod morgen alle sammen
Rydda efter svigers. Er de der enda?Hallo
Prøver å rydde etter svigers og ny nattevakt i kveld! Du da?![]()
Rydde, støvsuge og vaske etter svigersHva skal dere i dag?