I morgen skal vi reise bort :-oSå flinke barn
Spise mer i morgen da![]()
Spørs om vi får spist resten :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen skal vi reise bort :-oSå flinke barn
Spise mer i morgen da![]()
Vi er for gamle til å følge slike trender, frøkenAner ikke:-o
Men jeg ser jo at det er en trend :-o
Hvor skal dere da??I morgen skal vi reise bort :-o
Spørs om vi får spist resten :-o
Hahah, ja vi er vel detVi er for gamle til å følge slike trender, frøken![]()
Skal i familieselskap hos svigermor ;-)Hvor skal dere da??![]()
Så koselig daSkal i familieselskap hos svigermor ;-)
Kjipern! Si fra om du finner en god 'erstatning' for den da!Neeeeeeeei!!!! Jeg er tom for Grey's Anatomy episoder!
*tomt*
Når man drar mye baby er det for de som er voksne som del, ikke for babyen ;-)Vil vente til hun husker noe fra turen jeg. Er jo dyre turer
Åh, hvor skal dere?Vi skal være en uke. Har ikke reist til utlandet de to siste årene, så det blir godt![]()
Mannen sover.Heihei jenter!!![]()
Hva skjer hos dere i dag da?![]()
Gratis er bestHohogratis liker vi!
Åh, som jeg gleder meg til å få gaver og selvlaget pynt fra barnehagenJa det er jo gavene fra ungene som er spesielle :-D
Trenger egentlig ikke noe annet ;-)
Heisann! Og god morgenHeihei jenter!!![]()
Ligger og i sengen mens mini sover. Hun har kommet nærmere og nærmere i natt.. Nå ligger jeg helt på kanten og selv da med en hånd langt oppå brystkassenMannen sover.
Barna sover.
Mor... Må egentlig på do men gidder ikke stå opp.
Jeg tror selv hunden sover.
Jeg burde gå på do, kle på meg og begynne å gjøre noe fornuftig i huset. Det er jo på morgenen jeg har energi, etterpå ligger jeg bare på sofa eller seng og er trøtt.
Joda, blir sikkert greit. Oldeforeldre til ungene kommer også, og det er koseligSå koselig da![]()
God morgen!Heihei jenter!!![]()
Ja det kan du glede deg til :-DÅh, som jeg gleder meg til å få gaver og selvlaget pynt fra barnehagen![]()
GodmorgonHeihei jenter!!
Åhh, minner.Ligger og i sengen mens mini sover. Hun har kommet nærmere og nærmere i natt.. Nå ligger jeg helt på kanten og selv da med en hånd langt oppå brystkassen