Knis....Klatremusa på en snurr er moroI kveld har jeg kost meg med en boks pærecider :-D
For en gangs skyld :-D
Og det var godt![]()
Men tror det holder med en, for så sjelden som jeg får alkoholer i kroppen sp går det vel rett i fletta med en boks til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knis....Klatremusa på en snurr er moroI kveld har jeg kost meg med en boks pærecider :-D
Og det var godt![]()
Men tror det holder med en, for så sjelden som jeg får alkoholer i kroppen sp går det vel rett i fletta med en boks til![]()
Noen ganger tar bare ting litt ekstra tidsålenge dere trives og har plass så går det jo greit
Ååja, trivdes i starten i den gamle leiligheten. Men vi ble lovet i tre år at badet skulle pusses opp. Gammelt, slitt, avflekket murgulv og fuktskada til de grader. Endte opp med at når vi ble gravide gidda vi ikke mer og flytta. Måtte ha et egna hjem til frøkna. dA pussa de opp til neste skulle flytte inn![]()
I kveld har jeg kost meg med en boks pærecider :-D
Og det var godt![]()
Blir trangt her med en unge til etterhvert da. Men planen er jo at vi skal ta over barndomshjemmet til mannen etterhvert. Er bare ikke så lett å få en tidsplan på dethehe
Typisk det vel, at de ikke pusser opp før dere stikker?![]()
Vi får samle sammen og lage en parykk til henneHahahun kan få av meg også
![]()
Jepp, tror det holderHørtes godt utHehe, da er det kanskje greit å holde det til en boks ikveld da
![]()
Hahaha, ja da passer jeg fint inn i skrivefeiltråden iallefallKnis....Klatremusa på en snurr er moro![]()
Nei ølen kan du få ha for deg selv ;-)Du kan ta en sommerøl for meghehe
Hadde vært godt i dag i den varmen som har vært her![]()
Smart planVi får samle sammen og lage en parykk til henne![]()
Da må du jo unne deg littJepp, tror det holder![]()
Men jeg hadde jo tross alt bursdag ;-)
Sklir rett innHahaha, ja da passer jeg fint inn i skrivefeiltråden iallefall![]()
Hun blir nydelig :-DSmart plan
Da blir hun lekker!
Ja for en gangs skyld ;-)Da må du jo unne deg litt![]()
Åjada, de hadde laget bløtkake:-DSklir rett inn
Blitt noe kake da?
Haha...HVA er pent med grått hår liksomHun blir nydelig :-D
Er ikke hver dag du fyller 25Ja for en gangs skyld ;-)
Så flinke barnÅjada, de hadde laget bløtkake:-D
Men jeg orket bare en bit :-o
Aner ikke:-oHaha...HVA er pent med grått hår liksom![]()
Nei det er det virkelig ikkeEr ikke hver dag du fyller 25![]()