Viktig å få til slikeSå flott! Greit med sånne gode byttedealer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viktig å få til slikeSå flott! Greit med sånne gode byttedealer![]()
Hehe. Vi gjør nok totalt sett relativt like mye i den normale hverdag. Jeg gjør nok litt mer av det hverdagslige husarbeidet, mens han har tatt mer vask av bad, støvsuging og de større tingene som ikke gjøres hver dag. Når jeg har vært mer hjemme enn han, har jeg glatt tatt i mer. Nå som kroppen ikke takler noe som helst nesten, gjør han det meste utenom klesvask og middag. Det fikser jeg![]()
Men var nok litt mer rigid på husarbeid før bekkenet slo seg vrang. Nå tåler jeg litt støv og skitt her og der og merker at det er liksom ikke krise at kjøkkenet ikke er tatt etter middag før dagen etterpå![]()
Litt samme med mi kar. Noen litt "morsomme" kommentarer for å prøve å kanskje slippe unna innimellomvi flirer bare for det meste av det
![]()
Ja, veldig viktig! Og helt gratisViktig å få til slike![]()
Jeg var mye flinkere før. Men det var før jeg gikk på veggen og ble helt utkjørt. Og før jeg møtte samboerhaha
Dør ikke av litt rot, men skulle gjerne ha litt system i ting. Skulle hatt større hus og
Flirer av det vi og. Han er flink til å lage middag osv her og han tar kjøkkenet et tak nå og da, så er ganske fornøyd med det![]()
Spent på hvordan det er når det nå tørker ;-)Håper du blir fin![]()
Samme her,.. Når jeg flytta for meg selv første gang så ble jeg helt rigid på alt. Og ville ha det striglet. Nå tenker jeg at om oppvasken står på benken til i morra eller klærne ikke brettes umiddelbart er det ikke krisesånt kan tas en annen dag
![]()
liker å ha system i ting da. Ble litt lettere å ha både oversikt og ryddig "rot" da vi flytta nå 1 mai til en dobbel så stor leilighet som før. Med mer oppbevaringsplass enn kun ett skap på soverommet som måtte romme alt! Utrolig hvor mye jeg fikk inni det skapet altsåmen e jaggu meg godt å bo et sted med bod og hyllesystem i boden!
I den gamle leiligheta hadde vi ikke bod engang![]()
Fått penger av mamma, dusjsåpe, sjokolade og forkle fra jobben, sokker og hjemmelagede krus fra ungene. Pleier å få av foreldrene til samboer også, og svigermor møter vi i morgen. Så får seFikk ingenting idag![]()
Fikk dab-radio, bok og penger igår daåsså har jeg ikke fått av gubben enda...
Hva fikk du?![]()
Kan jo ikke få skylda hver dagHaha, ja..men ikke idaaag![]()
Ja det er jo gavene fra ungene som er spesielle :-DNei, kan ikke forvente det da![]()
Så koselige gaver! Skikkelig søte kopperStas å ha bursdag når man har barn.
HohoJa, veldig viktig! Og helt gratis![]()
Fått penger av mamma, dusjsåpe, sjokolade og forkle fra jobben, sokker og hjemmelagede krus fra ungene. Pleier å få av foreldrene til samboer også, og svigermor møter vi i morgen. Så får se
Ikke fått av samboer jeg heller, men det er ikke så viktig. Det koster en del når man ordner gaver fra ungene (måtte kjøpe porselensmaling også), så er ikke så nøye å gi noe til hverandre synes vi. Går litt opp og ned på hvor mye vi da kjøper fra ungene.
Det kan være så moderne det bare vil for megSpent på hvordan det er når det nå tørker ;-)
Det går er iallefall borte :-D
Selv om jeg burde la det være, er visst så inn med grått hår om dagen![]()
Så mye fint du har fåttFått penger av mamma, dusjsåpe, sjokolade og forkle fra jobben, sokker og hjemmelagede krus fra ungene. Pleier å få av foreldrene til samboer også, og svigermor møter vi i morgen. Så får se
Ikke fått av samboer jeg heller, men det er ikke så viktig. Det koster en del når man ordner gaver fra ungene (måtte kjøpe porselensmaling også), så er ikke så nøye å gi noe til hverandre synes vi. Går litt opp og ned på hvor mye vi da kjøper fra ungene.
Haha, ja det tenker jeg ogDet kan være så moderne det bare vil for meg![]()
Her har vi bare vært litt treige egentlig. Har fint plass i kjelleren til å lage til noe, men det ble jo litt endringer først da pga fukt. Så vi måtte drenere![]()
Kan tenke meg det er deilig med litt større plass ja![]()
HahaHaha, ja det tenker jeg og![]()
Ei av de unge vikarene på jobben gjør alt hun kan for å farge håret grått, men fargen vil ikke sitte i håret hennes![]()
Jeg sa hun kunne få mine![]()
I kveld har jeg kost meg med en boks pærecider :-D
For en gangs skyld :-D
Og det var godt![]()
Men tror det holder med en, for så sjelden som jeg får alkoholer i kroppen sp går det vel rett i fletta med en boks til![]()