Skravletråd Juli.

Hihi. Ikke alltid like lett å huske alt på morgenen :P
Så koselig at ungene ventet på deg hjemme :)
Nei er ikke lett. Og vi jobber ikke på samme avdeling heller, så kan ikke forvente at hun holder orden på alle bursdager på huset ;-)

Ja ungene har hatt fri denne uka. Så i går laget de to kopper hver, med porselensmaling og greier. Og så fikk jeg masse nye sokker, som jeg trengte ;-)
1435960693447.jpg

Nei, ikke stress. :) Det blir nok bra. ;) Jeg vasket ikke så mye før vi fikk barn. :P Soverommet vårt, hvor babyen også sover, er under progress, da. ;) Skal prøve å fullføre imorgen. Er tiltak når en ikke har ånden over seg...
Skjønner at mannen din vil avvente litt med fødsel, men du er vel ganske fødeklar? ;)

Så spennende da. :) vi valgte også å ikke vite. Det er en fin overraskelse å få på sykehuset, for en vet jo allerede at det blir en baby. ;)
Vi har to barn nå. Storesøster er tre år og lillebror er tre måneder. :)

Er bare for at jeg må ha noe å gjøre egentlig. Hadde egentlig ikke planer om veggvasking, men jeg begynner å bli litt rastløs:p
Fødeklar ja, men det passer dårlig å komme før søndag så et par dager kan h*n vente:)

Viktigste er at det er en baby ja. Samboer ville jo vite kjønn da, så avtalen er at vi skal vite på neste. Han hadde aldri klart å holde det hemmelig. ..

Ganske ny lillebror da:) planer om flere etterhvert da, eller blir det med de to?
Her tenkte vi å kjøre to tette, så jeg ikke blir "for gammel":p haha
Gidder ukke begynne på noe prevensjon...

Nei er ikke lett. Og vi jobber ikke på samme avdeling heller, så kan ikke forvente at hun holder orden på alle bursdager på huset ;-)

Ja ungene har hatt fri denne uka. Så i går laget de to kopper hver, med porselensmaling og greier. Og så fikk jeg masse nye sokker, som jeg trengte ;-)
Vis vedlegget 124587
Nei, kan ikke forvente det da ;)

Så koselige gaver! Skikkelig søte kopper :D Stas å ha bursdag når man har barn.

Back
Topp