Skravletråd Juli.

Høres ut som en skikkelig voksen-feiring, med jobb og det hele ;) ha en fin dag på jobb.
Hihi, jada :-P
Jeg kom jo før de andre på jobb, og hun jeg hadde tidligvakt med huska ikke at jeg hadde bursdag før det var gått 30 min :-P
Da fikk hun fart på seg og fikk hengt opp flagget :-P

Ungene venta hjemme med pakker og kake :-D

Hehe. Skal ikke skryte av meg selv akkurat. Vi er vel egentlig ganske likestilte her.
Han bare kommer med sånne "morsomme" kommentarer innimellom:p

Hehe. Vi gjør nok totalt sett relativt like mye i den normale hverdag. Jeg gjør nok litt mer av det hverdagslige husarbeidet, mens han har tatt mer vask av bad, støvsuging og de større tingene som ikke gjøres hver dag. Når jeg har vært mer hjemme enn han, har jeg glatt tatt i mer. Nå som kroppen ikke takler noe som helst nesten, gjør han det meste utenom klesvask og middag. Det fikser jeg :)

Men var nok litt mer rigid på husarbeid før bekkenet slo seg vrang. Nå tåler jeg litt støv og skitt her og der og merker at det er liksom ikke krise at kjøkkenet ikke er tatt etter middag før dagen etterpå :p

Litt samme med mi kar. Noen litt "morsomme" kommentarer for å prøve å kanskje slippe unna innimellom :p vi flirer bare for det meste av det :p

Hihi, jada :-P
Jeg kom jo før de andre på jobb, og hun jeg hadde tidligvakt med huska ikke at jeg hadde bursdag før det var gått 30 min :-P
Da fikk hun fart på seg og fikk hengt opp flagget :-P

Ungene venta hjemme med pakker og kake :-D
Hihi. Ikke alltid like lett å huske alt på morgenen :P
Så koselig at ungene ventet på deg hjemme :)

Back
Topp