Det vil jeg troDet var varmt gitt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg troDet var varmt gitt!
Huff da. Ingen her, heldigvis. Håper på fint vær i helgen. Til uka kan det bare regneVar noen stygge skyer her i kveld![]()
Ja, det er jo særlig vanskelig å kjenne om klær et tørre...Da må du beordre hamhaha
Jeg ba min henge opp noen klær jeg da, mens jeg dusja:
Han: "Vi har da ikke bytta kjønn heller? "haha
Jeg: "nei, har du lyst til å føde istedenfor meg?"
Også var det jo ikke plass til å henge opp da...
Jeg: "da må du brette sammen noe av det som henger der da"
Han: "men jeg vet jo ikke hva som er tørt"
Han spiller med andre ord her litt dum innimellom, for å prøve å komme unnahahaha
Bare ga ham kurven og gikk i dusjen jeg![]()
Min sambo vil bare til asia, sør amerika, usa, cruise eller australia type turer igrunnVi var ikke i syden da, men i Danmark. Var sol der også.
Du har jo vært herOm jeg hadde vært her og mange andre også så kanskje![]()
Filler'n, var ikke du nettopp i en annen tråd!?Kan se hva du skriver altså berta![]()
Haha, nja.. Noen av demsyns mer synd på de menneskene som var så dumme at de satte 20 000 mennesker i fare
![]()
Ja, måtte dusje føttene i kaldt vann i sta. Satser på at det er mye bedre i morgen![]()
Hehe...for min del kan det regne i helga siden jeg jobberHuff da. Ingen her, heldigvis. Håper på fint vær i helgen. Til uka kan det bare regne![]()
Er jo fortsatt 30 grader her inneDet vil jeg tro![]()
Var min og. Skjærte segHaha. Han her er fast bestemt på at han skal holde seg langt unna der. Og det var et tips fra jordmor og da vi var på samtalehehe
Mn det går bra det også, mange som reisr på sånne turer. Her drar ingen til Syden egentlig men kan godt dra andre stedrMin sambo vil bare til asia, sør amerika, usa, cruise eller australia type turer igrunn
jeg er overaltFiller'n, var ikke du nettopp i en annen tråd!?![]()
Mnte hele tiden da liksom kverrulantenDu har jo vært herhar sett deg, jeg!
![]()
Vil vente til hun husker noe fra turen jeg. Er jo dyre turerMn det går bra det også, mange som reisr på sånne turer. Her drar ingen til Syden egentlig men kan godt dra andre stedr
Jahan er grei med det meste at ting jeg ber han om. Noen ganger gjør han det faktisk av egen vilje også - da blir jeg nesten imponert! Men jeg har vel ganske en annen definisjon av når ting bør gjøres eller tas enn han
Men han er sånn som godt henter jif kjøkkensprayen for å vaske speilet på badet, og skjønner da virkelig ikke hvorfor ikke den skal funke like bra som ordentlig spray som faktisk ikke gir skjolder på glasset. Da er det sånn spiller litt uvitende bare så han slipper å gjøre det neste gang, for da fikser jeg det bare selv. Haha![]()
Jo takk. Hehe.
Hadde flere planer jeg ikke har fått gjort, men gidder ikke stresse. Hehe
Skal nok klare oss
Samboer syns mini kan vente en uke til da, for folk på jobben har ferie
Vet ikke kjønn nei, så nå begynner jeg å bli veldig spent på hvem som gjemmer seg inni magen. Og om det er gutt må vi bli enige om navn og. Det er så vanskelighehe
Har du flere barn eller?![]()
Ja, det er jo særlig vanskelig å kjenne om klær et tørre...
Jeg hadde smelt av noe innmari an slik oppførsel, er jeg liksom bedre på det fordi jeg ikke har utovertiss?
Heldigvis har jeg en mann som uten å gjøre noe nummer utav det hang opp klesvasken mens jeg sov på badegulvet og deretter vekket meg og ba meg legge meg
Takk det samme!Gratulerer med daaaaagen!!
Håper du får en fin dag!
Ja, veldig koseligGod kveld
Koselig med kinotur da, til tross for store bein![]()