Skravletråd Juli.

Da må du beordre ham:p haha

Jeg ba min henge opp noen klær jeg da, mens jeg dusja:
Han: "Vi har da ikke bytta kjønn heller? " :p haha
Jeg: "nei, har du lyst til å føde istedenfor meg?"

Også var det jo ikke plass til å henge opp da...
Jeg: "da må du brette sammen noe av det som henger der da"
Han: "men jeg vet jo ikke hva som er tørt"

Han spiller med andre ord her litt dum innimellom, for å prøve å komme unna:p hahaha
Bare ga ham kurven og gikk i dusjen jeg:D
Ja, det er jo særlig vanskelig å kjenne om klær et tørre...

Jeg hadde smelt av noe innmari an slik oppførsel, er jeg liksom bedre på det fordi jeg ikke har utovertiss?

Heldigvis har jeg en mann som uten å gjøre noe nummer utav det hang opp klesvasken mens jeg sov på badegulvet og deretter vekket meg og ba meg legge meg

Haha, nja.. Noen av dem ;) syns mer synd på de menneskene som var så dumme at de satte 20 000 mennesker i fare :o

Ja, måtte dusje føttene i kaldt vann i sta. Satser på at det er mye bedre i morgen :)

Var den bra da? Har ikke sett den selv enda;)

Var nok ikke så dumt det nei. Gikk du ut fra kino i sokkene da eller? ;) hihi

Ja :p han er grei med det meste at ting jeg ber han om. Noen ganger gjør han det faktisk av egen vilje også - da blir jeg nesten imponert! Men jeg har vel ganske en annen definisjon av når ting bør gjøres eller tas enn han :p

Men han er sånn som godt henter jif kjøkkensprayen for å vaske speilet på badet, og skjønner da virkelig ikke hvorfor ikke den skal funke like bra som ordentlig spray som faktisk ikke gir skjolder på glasset. Da er det sånn spiller litt uvitende bare så han slipper å gjøre det neste gang, for da fikser jeg det bare selv. Haha :p

Hehe. Skal ikke skryte av meg selv akkurat. Vi er vel egentlig ganske likestilte her.
Han bare kommer med sånne "morsomme" kommentarer innimellom:p

Jo takk. Hehe.
Hadde flere planer jeg ikke har fått gjort, men gidder ikke stresse. Hehe
Skal nok klare oss:)
Samboer syns mini kan vente en uke til da, for folk på jobben har ferie:p
Vet ikke kjønn nei, så nå begynner jeg å bli veldig spent på hvem som gjemmer seg inni magen. Og om det er gutt må vi bli enige om navn og. Det er så vanskelig:o hehe

Har du flere barn eller? :)

Nei, ikke stress. :) Det blir nok bra. ;) Jeg vasket ikke så mye før vi fikk barn. :P Soverommet vårt, hvor babyen også sover, er under progress, da. ;) Skal prøve å fullføre imorgen. Er tiltak når en ikke har ånden over seg...
Skjønner at mannen din vil avvente litt med fødsel, men du er vel ganske fødeklar? ;)

Så spennende da. :) vi valgte også å ikke vite. Det er en fin overraskelse å få på sykehuset, for en vet jo allerede at det blir en baby. ;)
Vi har to barn nå. Storesøster er tre år og lillebror er tre måneder. :)

Ja, det er jo særlig vanskelig å kjenne om klær et tørre...

Jeg hadde smelt av noe innmari an slik oppførsel, er jeg liksom bedre på det fordi jeg ikke har utovertiss?

Heldigvis har jeg en mann som uten å gjøre noe nummer utav det hang opp klesvasken mens jeg sov på badegulvet og deretter vekket meg og ba meg legge meg

Han gjør som regel det her og. Han prøvde å være morsom:p hehe
Jeg ga ham kurven og gikk i dusjen. Og klærne ble hengt opp;)

Back
Topp