Skravletråd Juli.

Hehe. Vi gjør nok totalt sett relativt like mye i den normale hverdag. Jeg gjør nok litt mer av det hverdagslige husarbeidet, mens han har tatt mer vask av bad, støvsuging og de større tingene som ikke gjøres hver dag. Når jeg har vært mer hjemme enn han, har jeg glatt tatt i mer. Nå som kroppen ikke takler noe som helst nesten, gjør han det meste utenom klesvask og middag. Det fikser jeg :)

Men var nok litt mer rigid på husarbeid før bekkenet slo seg vrang. Nå tåler jeg litt støv og skitt her og der og merker at det er liksom ikke krise at kjøkkenet ikke er tatt etter middag før dagen etterpå :p

Litt samme med mi kar. Noen litt "morsomme" kommentarer for å prøve å kanskje slippe unna innimellom :p vi flirer bare for det meste av det :p

Jeg var mye flinkere før. Men det var før jeg gikk på veggen og ble helt utkjørt. Og før jeg møtte samboer:p haha
Dør ikke av litt rot, men skulle gjerne ha litt system i ting. Skulle hatt større hus og:o

Flirer av det vi og. Han er flink til å lage middag osv her og han tar kjøkkenet et tak nå og da, så er ganske fornøyd med det:)

Jeg var mye flinkere før. Men det var før jeg gikk på veggen og ble helt utkjørt. Og før jeg møtte samboer:p haha
Dør ikke av litt rot, men skulle gjerne ha litt system i ting. Skulle hatt større hus og:o

Flirer av det vi og. Han er flink til å lage middag osv her og han tar kjøkkenet et tak nå og da, så er ganske fornøyd med det:)

Samme her,.. Når jeg flytta for meg selv første gang så ble jeg helt rigid på alt. Og ville ha det striglet. Nå tenker jeg at om oppvasken står på benken til i morra eller klærne ikke brettes umiddelbart er det ikke krise ;) sånt kan tas en annen dag :)

liker å ha system i ting da. Ble litt lettere å ha både oversikt og ryddig "rot" da vi flytta nå 1 mai til en dobbel så stor leilighet som før. Med mer oppbevaringsplass enn kun ett skap på soverommet som måtte romme alt! Utrolig hvor mye jeg fikk inni det skapet altså ;) men e jaggu meg godt å bo et sted med bod og hyllesystem i boden!

I den gamle leiligheta hadde vi ikke bod engang :p

Samme her,.. Når jeg flytta for meg selv første gang så ble jeg helt rigid på alt. Og ville ha det striglet. Nå tenker jeg at om oppvasken står på benken til i morra eller klærne ikke brettes umiddelbart er det ikke krise ;) sånt kan tas en annen dag :)

liker å ha system i ting da. Ble litt lettere å ha både oversikt og ryddig "rot" da vi flytta nå 1 mai til en dobbel så stor leilighet som før. Med mer oppbevaringsplass enn kun ett skap på soverommet som måtte romme alt! Utrolig hvor mye jeg fikk inni det skapet altså ;) men e jaggu meg godt å bo et sted med bod og hyllesystem i boden!

I den gamle leiligheta hadde vi ikke bod engang :p

Her har vi bare vært litt treige egentlig. Har fint plass i kjelleren til å lage til noe, men det ble jo litt endringer først da pga fukt. Så vi måtte drenere:)

Kan tenke meg det er deilig med litt større plass ja;)

Fikk ingenting idag :o
Fikk dab-radio, bok og penger igår da :D åsså har jeg ikke fått av gubben enda...
Hva fikk du? :D
Fått penger av mamma, dusjsåpe, sjokolade og forkle fra jobben, sokker og hjemmelagede krus fra ungene. Pleier å få av foreldrene til samboer også, og svigermor møter vi i morgen. Så får se:-)

Ikke fått av samboer jeg heller, men det er ikke så viktig. Det koster en del når man ordner gaver fra ungene (måtte kjøpe porselensmaling også), så er ikke så nøye å gi noe til hverandre synes vi. Går litt opp og ned på hvor mye vi da kjøper fra ungene.

Fått penger av mamma, dusjsåpe, sjokolade og forkle fra jobben, sokker og hjemmelagede krus fra ungene. Pleier å få av foreldrene til samboer også, og svigermor møter vi i morgen. Så får se:-)

Ikke fått av samboer jeg heller, men det er ikke så viktig. Det koster en del når man ordner gaver fra ungene (måtte kjøpe porselensmaling også), så er ikke så nøye å gi noe til hverandre synes vi. Går litt opp og ned på hvor mye vi da kjøper fra ungene.

Hørtes jo veldig bra ut :D
Usikker på om gubben har kjøpt enda jeg :p haha! Han er treig!
Og vi skal sikkert til svigermor på søndag, så da får jeg vel noe der og :)

Så mye fint du har fått:D

Her har vi bare vært litt treige egentlig. Har fint plass i kjelleren til å lage til noe, men det ble jo litt endringer først da pga fukt. Så vi måtte drenere:)

Kan tenke meg det er deilig med litt større plass ja;)

Noen ganger tar bare ting litt ekstra tid ;) sålenge dere trives og har plass så går det jo greit :)
Ååja, trivdes i starten i den gamle leiligheten. Men vi ble lovet i tre år at badet skulle pusses opp. Gammelt, slitt, avflekket murgulv og fuktskada til de grader. Endte opp med at når vi ble gravide gidda vi ikke mer og flytta. Måtte ha et egna hjem til frøkna. dA pussa de opp til neste skulle flytte inn :p

I kveld har jeg kost meg med en boks pærecider :-D
For en gangs skyld :-D
Og det var godt :-P

Men tror det holder med en, for så sjelden som jeg får alkoholer i kroppen sp går det vel rett i fletta med en boks til :-P

I kveld har jeg kost meg med en boks pærecider :-D
For en gangs skyld :-D
Og det var godt :-P

Men tror det holder med en, for så sjelden som jeg får alkoholer i kroppen sp går det vel rett i fletta med en boks til :-P

Hørtes godt ut :) Hehe, da er det kanskje greit å holde det til en boks ikveld da ;)

Back
Topp