Skravletråd Juli.

Åhh, minner.

Jeg gleder meg til å få en liten i midten igjen! <3

Nå er vi i gang med å sende folk på do og kle på seg for å etterhvert lage frokost her i huset. Slemme mobilen min viser an og til et symbol den lurer på om jeg vil erstatte et ord med. Frokost, da viser den en stekepanne med et egg. Egg og bacon!!! Det elsker jeg!!! Og spiser nesten aldri, pga eggallergisk sønn, jeg lager ikke det til frokosten når ikke alle kan spise det.
Det er fryktelig koselig. Men sover jo ikke noe godt :p hehe

Oj, hvordan tlf har du? Min holder seg til ord:p

Egg og bacon er godt ja! Det har jeg faktisk til å lage. Hmmmm

Når man drar mye baby er det for de som er voksne som del, ikke for babyen ;-)

Min nåværende fireåring husker en god del detaljer fra hunderfossen da, vi var der sist for to år siden.

Som voksen har jeg ikke minner som er selvstendige (ikke har bilder av eller fortalt mange ganger) før jeg var 5. Men man har glede av mye i livet før den tid...
Min husker turen til dyreparken rett før han var to. Selv om man ikke husker turen ghar man jo glede av den

Det er fryktelig koselig. Men sover jo ikke noe godt :p hehe

Oj, hvordan tlf har du? Min holder seg til ord:p

Egg og bacon er godt ja! Det har jeg faktisk til å lage. Hmmmm
Jeg sover stort sett godt med baby i midten jeg, altså.

Og telefonen min er en Sony Xperia et eller annet.

Egg og bacon er noe jeg tidvis lager når bare jeg skal spise, mao ikke med det første, nå er det ferie og folk her hele tiden de neste ukene. Kveldsmat til høsten!!! Evt i ferien også da, sånnsett. Når ungene sover. Men de legger seg senere nå.

Heisann! Og god morgen :) Her skal vi ta oss en tur på strømmen for å få kjøpt prampack, ellers har vi få planer. Håper været holder seg :)

Der da?

Så greit da:) Vi har også kjøpt:D
Hvordan er været nå da?:)

Vi skal en tur på europris for å kjøpe et basseng til ene terassen her. Også innom kjøtt-og delikatesse butikk for litt nammenam:D Ellers er det strålende vær her så det blir bading og lek ute.

God morgen!

Vi skal reise ned til svigermor for å være med i grillselskap :)
Dere da?
Så kjekt. Kose dere masse:)
Her blir det grilling til lunsj og taco i kveld.
Skal snart en tur ned på europris...kjøpe et basseng til ene terassen. Liker ha en på hver i denne varmen:P
Også innom litt andre butikker.
Så hjem for bading i nytt basseng, soling og kos ute

Jeg sover stort sett godt med baby i midten jeg, altså.

Og telefonen min er en Sony Xperia et eller annet.

Egg og bacon er noe jeg tidvis lager når bare jeg skal spise, mao ikke med det første, nå er det ferie og folk her hele tiden de neste ukene. Kveldsmat til høsten!!! Evt i ferien også da, sånnsett. Når ungene sover. Men de legger seg senere nå.
Når hub ikke presser meg utenfor sover jeg selvsagt godt :)

Back
Topp