Skravletråd Juli.

Vil vente til hun husker noe fra turen jeg. Er jo dyre turer
Når man drar mye baby er det for de som er voksne som del, ikke for babyen ;-)

Min nåværende fireåring husker en god del detaljer fra hunderfossen da, vi var der sist for to år siden.

Som voksen har jeg ikke minner som er selvstendige (ikke har bilder av eller fortalt mange ganger) før jeg var 5. Men man har glede av mye i livet før den tid...

Heihei jenter!!:D
Hva skjer hos dere i dag da?:)
Mannen sover.
Barna sover.
Mor... Må egentlig på do men gidder ikke stå opp.

Jeg tror selv hunden sover.

Jeg burde gå på do, kle på meg og begynne å gjøre noe fornuftig i huset. Det er jo på morgenen jeg har energi, etterpå ligger jeg bare på sofa eller seng og er trøtt.

Mannen sover.
Barna sover.
Mor... Må egentlig på do men gidder ikke stå opp.

Jeg tror selv hunden sover.

Jeg burde gå på do, kle på meg og begynne å gjøre noe fornuftig i huset. Det er jo på morgenen jeg har energi, etterpå ligger jeg bare på sofa eller seng og er trøtt.
Ligger og i sengen mens mini sover. Hun har kommet nærmere og nærmere i natt.. Nå ligger jeg helt på kanten og selv da med en hånd langt oppå brystkassen

Ligger og i sengen mens mini sover. Hun har kommet nærmere og nærmere i natt.. Nå ligger jeg helt på kanten og selv da med en hånd langt oppå brystkassen
Åhh, minner.

Jeg gleder meg til å få en liten i midten igjen! <3

Nå er vi i gang med å sende folk på do og kle på seg for å etterhvert lage frokost her i huset. Slemme mobilen min viser an og til et symbol den lurer på om jeg vil erstatte et ord med. Frokost, da viser den en stekepanne med et egg. Egg og bacon!!! Det elsker jeg!!! Og spiser nesten aldri, pga eggallergisk sønn, jeg lager ikke det til frokosten når ikke alle kan spise det.

Back
Topp