Skravletråd Juli.

Gravidtåka slått inn maks her altså!

At en sjenk fra Jysk kan ha så mange deler og et helt hefte med bruksanvisning skjønner jeg ikke. Hahah :P

Altfor mye her og ja:o
Nå har jeg lata meg siden september pga lavt blodtrykk og lite energi, så da kan jeg gjøre litt nå. Kanskje det er med på å starte noe? :D hihi

Termin19. Juli, så egentlig kan mini bare komme syns jeg;)
Soverommet og stelleplass er ihvertfall klart. Og jeg har vaska veggene i 3 rom (4 om jeg teller med vindfanget som eget). Så det begynner å hjelpe nå:)

Ok. Hehe, det hadde jo vært en bonus det, ja. :)
Den ventetiden er spennende. :) Så flink du har vært å vaske! Høres ut som at du har det meste på stell.
Vet du hvilket kjønn?

Jysk er ille ! Og IKEA

Kun kjøpt en sofa på jysk for mange mange år siden så hadde glemt alt det her flatpakkagreierne..

Bare eska med skrudelene var jo i 40 forskjellige poser i ei eske på over halvmeteren. Hele sjenken kom i 3 esker på totalt 75 kg med sikkert 100 deler. Blir jo gal av mindre :p

Gravidtåka slått inn maks her altså!

At en sjenk fra Jysk kan ha så mange deler og et helt hefte med bruksanvisning skjønner jeg ikke. Hahah :P

Kan'ke kjøpe møbler på jysk:p :o

Ok. Hehe, det hadde jo vært en bonus det, ja. :)
Den ventetiden er spennende. :) Så flink du har vært å vaske! Høres ut som at du har det meste på stell.
Vet du hvilket kjønn?

Jo takk. Hehe.
Hadde flere planer jeg ikke har fått gjort, men gidder ikke stresse. Hehe
Skal nok klare oss:)
Samboer syns mini kan vente en uke til da, for folk på jobben har ferie:p
Vet ikke kjønn nei, så nå begynner jeg å bli veldig spent på hvem som gjemmer seg inni magen. Og om det er gutt må vi bli enige om navn og. Det er så vanskelig:o hehe

Har du flere barn eller? :)

Kun kjøpt en sofa på jysk for mange mange år siden så hadde glemt alt det her flatpakkagreierne..

Bare eska med skrudelene var jo i 40 forskjellige poser i ei eske på over halvmeteren. Hele sjenken kom i 3 esker på totalt 75 kg med sikkert 100 deler. Blir jo gal av mindre :p
Ja haha, IKEA skuffene var det værste jeg skrudde

Ja haha, IKEA skuffene var det værste jeg skrudde

Tenkte at skuffer var jo grei skuring å skru. Smått og kjapt. Jaggu sa jeg smør. Skjønte ingenting, så gav bare opp til imorgen. Gravidhodet får hvile litt først ;)

Jo takk. Hehe.
Hadde flere planer jeg ikke har fått gjort, men gidder ikke stresse. Hehe
Skal nok klare oss:)
Samboer syns mini kan vente en uke til da, for folk på jobben har ferie:p
Vet ikke kjønn nei, så nå begynner jeg å bli veldig spent på hvem som gjemmer seg inni magen. Og om det er gutt må vi bli enige om navn og. Det er så vanskelig:o hehe

Har du flere barn eller? :)
Sikkert like spent på kjønn jeg som deg :D

Back
Topp