Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
NehJo det er faktisk mange timer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NehJo det er faktisk mange timer![]()
Haha...ja man må være positiv![]()
Huff ja. Er redd det kommer regn snart, altså..Jepp, plutselig er det slutt![]()
Plagsomt at det ikke går noe bra på tv om kveldene
Ja det er detAha, ok.Gøy med nytt, da.
![]()
Jysk er ille ! Og IKEAGravidtåka slått inn maks her altså!
At en sjenk fra Jysk kan ha så mange deler og et helt hefte med bruksanvisning skjønner jeg ikke. Hahah![]()
Altfor mye her og ja
Nå har jeg lata meg siden september pga lavt blodtrykk og lite energi, så da kan jeg gjøre litt nå. Kanskje det er med på å starte noe?hihi
Termin19. Juli, så egentlig kan mini bare komme syns jeg
Soverommet og stelleplass er ihvertfall klart. Og jeg har vaska veggene i 3 rom (4 om jeg teller med vindfanget som eget). Så det begynner å hjelpe nå![]()
Jysk er ille ! Og IKEA
Gravidtåka slått inn maks her altså!
At en sjenk fra Jysk kan ha så mange deler og et helt hefte med bruksanvisning skjønner jeg ikke. Hahah![]()
Tror jeg ikke du gjørHaha...jeg VET!!![]()
Jada kom ut igjen med reseptHøres ut som en fin dag ja
Gikk det bra hos legen forressten?
Nei skal rocke hver dag, Men nå er jeg ferdig. 16 minutt ble detDa venter du til i morgen![]()
Tror vi må diskutere det litt merJa så absolutt![]()
Hvordan ille?Jysk er ille ! Og IKEA
Ok. Hehe, det hadde jo vært en bonus det, ja.![]()
Den ventetiden er spennende.Så flink du har vært å vaske! Høres ut som at du har det meste på stell.
Vet du hvilket kjønn?
Ja haha, IKEA skuffene var det værste jeg skruddeKun kjøpt en sofa på jysk for mange mange år siden så hadde glemt alt det her flatpakkagreierne..
Bare eska med skrudelene var jo i 40 forskjellige poser i ei eske på over halvmeteren. Hele sjenken kom i 3 esker på totalt 75 kg med sikkert 100 deler. Blir jo gal av mindre![]()
Ja haha, IKEA skuffene var det værste jeg skrudde
Sikkert like spent på kjønn jeg som degJo takk. Hehe.
Hadde flere planer jeg ikke har fått gjort, men gidder ikke stresse. Hehe
Skal nok klare oss
Samboer syns mini kan vente en uke til da, for folk på jobben har ferie
Vet ikke kjønn nei, så nå begynner jeg å bli veldig spent på hvem som gjemmer seg inni magen. Og om det er gutt må vi bli enige om navn og. Det er så vanskelighehe
Har du flere barn eller?![]()