Hei![]()
Vært på oul og alt fint!!Mageboeren er ei jente<3<3<3
Lille Sølvi Elisabeth<3<3<3
Så koselig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei![]()
Vært på oul og alt fint!!Mageboeren er ei jente<3<3<3
Lille Sølvi Elisabeth<3<3<3
Hurraaa! Takk![]()
Dere får ha en fin fin dag alle sammenJeg driver på å rydder og ordner litt inni teltet mitt mens jeg venter på å vekke folk
![]()
Kos deg på marked!!
Kos deg!Dere får ha en fin fin dag alle sammenJeg driver på å rydder og ordner litt inni teltet mitt mens jeg venter på å vekke folk
![]()
Gratulerer så mye med dagen din! Håper den blir strålende![]()
Tusen takk :-DFlere "kjente" skravle navn på bursdags lista i dag: hipp hurra for dere. Håper dere får en flott dag![]()
Hennes tap sier jegDet er godt i det minste. Sårt hun ikke gjør det, men ikke vits å legge unødig energi i det.
Kos dere masseDere får ha en fin fin dag alle sammenJeg driver på å rydder og ordner litt inni teltet mitt mens jeg venter på å vekke folk
![]()
Gratulerer med dagenTusen takk :-D
Foreløbig feirer jeg dagen med å øyeblikkelig dra på jobb før de andre er våkne
Eller, eldste har vært oppe en stund da ;-)
Kos dere masse![]()
Gratulerer så mye med dagen din!!
Hvordan føles d?![]()
Tusen takk :-D
Foreløbig feirer jeg dagen med å øyeblikkelig dra på jobb før de andre er våkne![]()
Så bra daTakk for det,frøkna er strålende fornøyd med å endelig være på marked og venter bare på at alle favorittene hennes skal komme i dag hehe Så får du ha en super fin helg![]()
Hadde vært sært om du plutselig skulle bli 20 igjen, liksom.![]()
Høres ut som en skikkelig voksen-feiring, med jobb og det heleTusen takk :-D
Foreløbig feirer jeg dagen med å øyeblikkelig dra på jobb før de andre er våkne![]()