Er det ingen som sover om nettene her!?
God morgen!
Joda, litt så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ingen som sover om nettene her!?
God morgen!
Fatter ikke at dere orkerJoda, bare veldig lite
God morgen![]()
Hva skal dere i dag folkens?
Takk, er vel mulig det er ferie hos noen av de så da er det vel vanskelig å få time menKrysser fingrene for at du får time![]()
Rart det derJa, blir vel egentlig aldri helt fornøyde![]()
Men det har du jo lov til på din egen bursdg! Akkurat det du vilAkkurat det jeg føler for
Hva skal du?
Krysser fingreD hr jeg sendt sms om legetime i dag, håper virkelig jeg får.. Ellers blir det nok legevakt ihelgen.
Takk, er vel mulig det er ferie hos noen av de så da er det vel vanskelig å få time men
Det så jeg du skulle, kjipt! Tannleger er ikke så gøyeSkal til tannlege...hurra
Du da?
Litt er jo ikke nokJoda, litt så?![]()
Her er de j omange leger på samme sted, så en av de må vel kunne gi en time.Den kan hende...
Vet min lege er på ferie, så håper jeg slipper å få behov for denslags![]()
Ikke moro...men tannverk er verreDet så jeg du skulle, kjipt! Tannleger er ikke så gøye
Håper du får en fin dag på jobb! Vi får se om og evt når jeg fårlegetime. Planen r kistefossmuseet og hadeland glssverkSkal en tur på jobbellers skal vi bare kose oss! Du da?
Ja det er det jo helt klart!Ikke moro...men tannverk er verre![]()
Mina enda enda planer er å vaska vinduer a utvendigt og vara ute med barnen ser ut somGod morgen
Planer for dagen?
Kommer du åvasker mine også?Mina enda enda planer er å vaska vinduer a utvendigt og vara ute med barnen ser ut som
De blir Oki væder . Du då??
Her er de j omange leger på samme sted, så en av de må vel kunne gi en time.
Men det har du jo lov til på din egen bursdg! Akkurat det du vil