Nærmer meg vel 250 snartJa det er du nok forbi nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nærmer meg vel 250 snartJa det er du nok forbi nå!
Men det er bra detPrøverVi liker veldig godt å være ute. Veslemann får det virkelig inn med morsmelken
![]()
Jeg lurer å om jeg har nådd 700 jeg,Nærmer meg vel 250 snart![]()
Jada, det klarer duJeg også, lurer på om jeg kommer over selv.
Jeg vant også nå.Jeg vant jo forrige mnd, så har egentlig ikke tro på premie denne gang. Blir likevel ekstra motivert når man vinner. Så var det mange fine premier også![]()
Kan klare 2000 hvis du holder det tempoetJeg lurer å om jeg har nådd 700 jeg,
Ja, det er bare suntMen det er bra det![]()
Aner ikke. Har ikke sjekka. Men godt under 100 regner jeg med ;-)Hvor mange har du nå da?
Ser den, gitt![]()
det spørs.må eentlig være ferdig til neste torsdag da.Jada, det klarer du![]()
Er på listen i det minsteAner ikke. Har ikke sjekka. Men godt under 100 regner jeg med ;-)
Jaja, men det er jo 7 dager til. Bare 200 om dagen, detdet spørs.må eentlig være ferdig til neste torsdag da.
Spørs om jeg orker det i en uke tilKan klare 2000 hvis du holder det tempoet![]()
Venter mi første ja![]()
Hehe, er vanligvis ikke sånn. Men nå som dagene er ganske like fra før, så er telefonen søren meg plutselig i hånda mi og jeg i tastinga før jeg selv legger merke til det![]()
kanskje kroppen bare taster fra seg før lille kommer i hus og det muligens blir lite tid til sånt![]()
200 om dagen er mye hver dag..Jaja, men det er jo 7 dager til. Bare 200 om dagen, det![]()
Tusen takk!bare ring rundt så fort som muligEr mange her i byen også så tenkte at jeg måtte jo få time fort et sted. Så feil tok jeg
i mellomtiden, sov med en pute mellom bena
det funker faktisk i lengden
Bare hyggelig, og krysser fingrene for at du får time hos henne da
![]()
I know200 om dagen er mye hver dag..
Ja, kommer jo an på hvor mye liv det er her også. Vet ikke om jeg klarer neste krav her. Får se hvor mange jeg har på slutten av denne uka.Spørs om jeg orker det i en uke til
Hadde 66 ;-)Er på listen i det minste
Da må det hvertfall være mange å skravle medI knowdet klarer ikke jeg i alle fall