Skravletråd Juli.

Den pleier jeg og å bruke:) Mye enkelt og godt! MEN ikke alt som er bra.. Og Syns de har en tendens til å overdrive mengden løk i en del av rettene:D En rett jeg lagde etter oppskrift ble så intenst mye løk i at øya rant av å holde hodet over tallerken!

Ikke alt som er like bra nei, men har laga utrolig mye godt også :) Hehe, jeg likte nesten ikke løk før jeg begynte med denne middagslagingen. Så tilsetter jeg ofte litt mer løk enn det som står i oppskriften :p (dersom gul løk). Rødløken er enda veldig spiss for meg i smaken.

Reagerer overhodet ikke på løken med rennende øyne faktisk. Selv ikke når jeg skjærer den og sånt. :p

Skjønner den :) Viktig med de små øyeblikkene som slike :)

Ja, er veldig koselig :) Er jo bare at jeg er så skravlesjuk her inne at går jo glipp av halve episoden :p

Det er det. :)
Venter du din første, forresten?

Hehe, jeg får alltid kommentar om jeg taster mer på telefon enn å følge med på det vi ser på tv'en. ;)

Nei, nå er det natta for min del :) håper på litt søvn før jentungen kommer tusslende inn ;)

I morgen er det også tid for litt egentid, da blir det frisørbesøk :D :D hurra :)

Sove godt, flotte damer :)

Natta :) Kos deg med frisørbesøk imorgen :D

Nei, nå er det natta for min del :) håper på litt søvn før jentungen kommer tusslende inn ;)

I morgen er det også tid for litt egentid, da blir det frisørbesøk :D :D hurra :)

God natt og sov godt! Nyt tiden hos frisøren ;)

Ja! Hadde stålkontroll sist. Nå har jeg hevet de klærne vi har kjøpt inn til lillebror i øverste skuffen i trådstativet inne i skapet.. Resten står fordelt litt over alt og soverommet hans er fylt med pappesker :p sist var omtrent alt ordner på denne tiden ;)
Kan ikke si jeg har det her akkurat:o haha
Skylder på alder og dårlig energi:p

Ja det er du nå ;-)

Jeg har ikke noe behov for noen av premiene, så orker ikke noe kjør denne mnd ;-)
Sliten etter forrige mnd :-P
Jeg vant jo forrige mnd, så har egentlig ikke tro på premie denne gang. Blir likevel ekstra motivert når man vinner. Så var det mange fine premier også;)

Det er det. :)
Venter du din første, forresten?

Hehe, jeg får alltid kommentar om jeg taster mer på telefon enn å følge med på det vi ser på tv'en. ;)

Venter mi første ja :)

Hehe, er vanligvis ikke sånn. Men nå som dagene er ganske like fra før, så er telefonen søren meg plutselig i hånda mi og jeg i tastinga før jeg selv legger merke til det :p
kanskje kroppen bare taster fra seg før lille kommer i hus og det muligens blir lite tid til sånt ;)

Sov godt;)

Kis deg med morgendagen:)

Back
Topp