Skravletråd Juli.

Ja. Mamma forberedte seg på det med meg siden hun hadde født de to første 2 og 3 uker før. Jeg kom 11 dager over:p haha

Snart i mål du og da:D ♡♡♡
Må nytes det ja;) håper ikke det kommer flere plager da
Haha, typisk! :p jeg kommer til å bli såå skuffa om jeg går over.. Haha. Blir lang ventetid da..

Ja! Syns tiden har gått så fort, juni har bare rast avgårde :)

Så herlig! Tror jeg kommer på middag til deg :)

Når er den planlagte fødselen?

Hehe, bare å komme ;) Nå står jeg faktisk gladelig på kjøkkenet å lager mat så lenge det ikke er stress involvert. Takler fint stress overalt ellers, og jobber godt under press, men merkelig nok ikke på kjøkkenet. :p friker helt ut om det blir masse stress med matlagingen på kjøkkenet. Men så lenge jeg får ro der til å gjøre ting slik jeg liker de, så funker det veeldig bra :)

Den er 23 juli :) Venter på brevet i posten som bekrefter det. Blir innlagt 22/7 for å sjekke leie en siste gang, og om hun ikke har snudd seg blir det baby på meg 23 juli :)

Når jeg først ble hjemme hele dagene når mot slutten, så kom gnisten og lysta til matlaging plutselig. Så gøy å utforske nye måter å lage mat på, nye komboer av råvarer og masse nye oppskrifter. skikkelig gøy å få til en dritgod rett :D
Ok, helt DER er ikke jeg enda!!

Haha, typisk! :p jeg kommer til å bli såå skuffa om jeg går over.. Haha. Blir lang ventetid da..

Ja! Syns tiden har gått så fort, juni har bare rast avgårde :)

Syns det har gått så utrolig sakte jeg:o men det har bok mye med mitt fravær fra jobb å gjøre...

Back
Topp