Skravletråd Juli.

Det er sant. Jeg har aldri likt å stå på kjøkkenet og lage mat. Alltid han som har stått for den meste av matlaginga. Men plutselig slo visst husmor-genet inn, for nå synes jeg det er gøy :)
Samme her egentlig. Egentlig ikke vært no glad i det, og heller ikke vært no flink! Men begynner å komme seg litt nå da:P

Haha. Så bra, da! Er gøy å stå på kjøkkenet og lage god mat. Vi bestilte mat fra godt levert og da fikk jeg gnisten igjen ;)

Når jeg først ble hjemme hele dagene når mot slutten, så kom gnisten og lysta til matlaging plutselig. Så gøy å utforske nye måter å lage mat på, nye komboer av råvarer og masse nye oppskrifter. skikkelig gøy å få til en dritgod rett :D

Ja, kjedelig å håpe at de kommer før også går man Max på overtid... Jeg innbiller meg at jeg føder før termindatoen igjen, men tipper jeg tar grundig feil :p

Går greit med meg :) 10 uker igjen nå. Kroppen trives bedre nå uten så mange plager, så prøver å nyte så lenge jeg kan :)

Ja. Mamma forberedte seg på det med meg siden hun hadde født de to første 2 og 3 uker før. Jeg kom 11 dager over:p haha

Snart i mål du og da:D ♡♡♡
Må nytes det ja;) håper ikke det kommer flere plager da

Back
Topp