Nei men det var da frektMannen spiser opp fødekjeksen min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men det var da frektMannen spiser opp fødekjeksen min![]()
Haha, huffameg
Jaja, godværet skulle ikke vare lengre enn til helgen her![]()
Ja, så typisk! Husker det samme med førstemann ogTypisk! Er først de siste ukene her at samboeren har fått kjenne...![]()
Vi skulle egentlig det men mannen fikk ikke fri så da utgikk det.Trodde dere bare skulle være hjemme noen dager, jegjobber med å nå målet før ferien, ser jeg.
Så deilig!Veldig fin, har vært i fjæra i nesten hele kveld.
Du da?
Ja, da setter han nok pris på detviktig med ordentlig mat da.
Det jeg har konkludert med og!Såpass jamå ta det roligere, veit du
![]()
Jepp, der har du megÅja, det er det du er kjent som liksom?
ÅjaVi skulle egentlig det men mannen fikk ikke fri så da utgikk det.
Regna med det, seJeg haaaaar pepsiMAX!
Da er det på tide Polly sier stoppvi har mye is men polly har fått nok
Så smart daLitt kalendergaver tror jeg![]()
OkiSamme merker som jeg liker da
Nesten så du må bytte brukernavn da jo! Eller.. Nei ikke gjør det..Jepp, der har du meg![]()
Håper dere får en fin nattMor i seng 20 min etter ungene... De fikk være oppe sent i dag, ja. Så ser vi hvor lenge vi sover i morgen...
Fra fødebaggen?Mannen spiser opp fødekjeksen min![]()
Det får vi satse påTakkTenker å skrive den fra januar-mai i permisjonstiden min med den lille. Så får håpe alt går etter planen
Så bradete har jo enda tid på å få den i hus så
![]()
Ja, det er så herlig! Men gleder meg til å kunne dele det med mannen daDet er den beste følelsen
Typisk at hun ikke sparker når han skal kjenne![]()
Ja innekatter er ikke noe stasSå koselighar lyst på katter selv, men da måttet det blitt innekatter og syns det er litt trist
så får vente noen år i stede
![]()
Ja, kjedelig å håpe at de kommer før også går man Max på overtid... Jeg innbiller meg at jeg føder før termindatoen igjen, men tipper jeg tar grundig feilBlir vel en oppdatering etterhvert vel. Forbereder meg på overtid dahaha
Hvordan går det hos deg da?![]()