Skravletråd Juli.

Nå har jeg nettopp kjent bevegelsene til lille jenta utenpå magen♥♥ men selvfølgelig akkurat npr mannen skal kjenne, så sparker ho ikke
Det er den beste følelsen :)
Typisk at hun ikke sparker når han skal kjenne:p

Får håpe de sover en stund
Håper det. De sovnet fort i alle fall

Skal være hos min mor i morgen og jeg tenker at om de er trøtte så tar de det med ro. Jeg jobber bare 3,5 time, så er det ferie

Mannen spiser opp fødekjeksen min:o

Er ikke dårlig å få hjemmelaget middag hver dag, da ;) jeg lagde ikke middag hele svangerskapet fordi jeg ble så kvalm :P

Han setter iallefall stor pris på det da han har en fysisk jobb og er ganske sliten når han kommer hjem:) Huff, skjønner godt at middagslaging ikke stod høyt på prioriteringslisten da iallefall!:p

Økonomi og ledelse :) Tok alle eksamener nå i mai/juni, men klarte ikke å ta selve bacheloroppgaven dette semesteret grunnet store plager i graviditeten. Så den er det eneste jeg mangler :)

hehe, ja. Litt kjipt om du virkelig ikke liker vogna. Tror du dere klarer å bli enig om en vogn da?:)
Okei :) Lykke til med den da;)

Det gjør vi nok;) Ble jo det sist;)

har nesten ikke hørt annet her inne på bv at bikinien er på, solsteiken en må rømme fra og herlige sommerbilder. varmeste det har vært her et 11 grader i ettermiddag. Men likefullt striregn, overskya, tåkete til tider og surt :p tror nesten de tbare er her i byen det er drittvær og at resten av landet har stjålet sommeren min :p hahaha

Haha, huffameg :p
Jaja, godværet skulle ikke vare lengre enn til helgen her :o

Kjempefin! Fikk babyfri, så dro ned til fjæra med treåringen hvor vi var sammen med ei venninne og to av hennes barn. Fantastisk kveld. :)

Du da? :)

åh, så herlig :) Tipper treåringen storkosa seg med litt ekslusiv mammatid ;)

Joda, til tross for bekkenet og været utenfor, så har dagen vært fin. :) Samboer lyser så fort opp dagen når han kommer hjem, så den ble super ikveld :) nå koser vi oss i sofaen med games of thrones på tven:)

Tja. Handler mye på nameit til guttungen. Ellers liker jeg merker som hust&claire og memini. Syns de har mye fint til gutt. Mayoral er et annet merke jeg liker godt. Snekkerbukse med enkel skjorte inni er fint til gutt.
Samme merker som jeg liker da

Okei :) Lykke til med den da;)

Det gjør vi nok;) Ble jo det sist;)

Takk :) Tenker å skrive den fra januar-mai i permisjonstiden min med den lille. Så får håpe alt går etter planen:)

Så bra :) dete har jo enda tid på å få den i hus så :)

Han setter iallefall stor pris på det da han har en fysisk jobb og er ganske sliten når han kommer hjem:) Huff, skjønner godt at middagslaging ikke stod høyt på prioriteringslisten da iallefall!:p
Ja, da setter han nok pris på det ;) viktig med ordentlig mat da.

Back
Topp