Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den beste følelsenNå har jeg nettopp kjent bevegelsene til lille jenta utenpå magen♥♥ men selvfølgelig akkurat npr mannen skal kjenne, så sparker ho ikke
Håper det. De sovnet fort i alle fallFår håpe de sover en stund
Er ikke dårlig å få hjemmelaget middag hver dag, dajeg lagde ikke middag hele svangerskapet fordi jeg ble så kvalm
![]()
Såpass jaHar hatt en kjempefin dagmen litt for produktiv bare, for i kveld har jeg ikke greid annet enn å ligge rett ut.
Typisk! Er først de siste ukene her at samboeren har fått kjenne...Nå har jeg nettopp kjent bevegelsene til lille jenta utenpå magen♥♥ men selvfølgelig akkurat npr mannen skal kjenne, så sparker ho ikke
Er det ikke deilig?!![]()
OkeiØkonomi og ledelseTok alle eksamener nå i mai/juni, men klarte ikke å ta selve bacheloroppgaven dette semesteret grunnet store plager i graviditeten. Så den er det eneste jeg mangler
hehe, ja. Litt kjipt om du virkelig ikke liker vogna. Tror du dere klarer å bli enig om en vogn da?![]()
God kveld
Hatt en fin dag?
Trodde dere bare skulle være hjemme noen dager, jegSkal reise neste uke
Ja det har jeg
har nesten ikke hørt annet her inne på bv at bikinien er på, solsteiken en må rømme fra og herlige sommerbilder. varmeste det har vært her et 11 grader i ettermiddag. Men likefullt striregn, overskya, tåkete til tider og surttror nesten de tbare er her i byen det er drittvær og at resten av landet har stjålet sommeren min
hahaha
Kjempefin! Fikk babyfri, så dro ned til fjæra med treåringen hvor vi var sammen med ei venninne og to av hennes barn. Fantastisk kveld.
Du da?![]()
Det kan han ikke gjøreMannen spiser opp fødekjeksen min![]()
Samme merker som jeg liker daTja. Handler mye på nameit til guttungen. Ellers liker jeg merker som hust&claire og memini. Syns de har mye fint til gutt. Mayoral er et annet merke jeg liker godt. Snekkerbukse med enkel skjorte inni er fint til gutt.
Mannen spiser opp fødekjeksen min![]()
OkeiLykke til med den da
![]()
Det gjør vi nokBle jo det sist
![]()
Ja, da setter han nok pris på detHan setter iallefall stor pris på det da han har en fysisk jobb og er ganske sliten når han kommer hjemHuff, skjønner godt at middagslaging ikke stod høyt på prioriteringslisten da iallefall!
![]()
Knips han på fingra!Mannen spiser opp fødekjeksen min![]()