Skravletråd Juli.

Bachelor i hva?:)

Stygt redd for det ja:P

Økonomi og ledelse :) Tok alle eksamener nå i mai/juni, men klarte ikke å ta selve bacheloroppgaven dette semesteret grunnet store plager i graviditeten. Så den er det eneste jeg mangler :)

hehe, ja. Litt kjipt om du virkelig ikke liker vogna. Tror du dere klarer å bli enig om en vogn da?:)

Nå har jeg nettopp kjent bevegelsene til lille jenta utenpå magen♥♥ men selvfølgelig akkurat npr mannen skal kjenne, så sparker ho ikke

sant, sant :) Skjønner nesten ikke hvordan han holder ut med meg til tider nå som jeg er så lite mobil i kroppen at han fikse alt omkring her :p Eneste jeg klarer å ha gjort, er å lage hjemmelaget middag hver dag til han kommer hjem fra jobb :)
Er ikke dårlig å få hjemmelaget middag hver dag, da ;) jeg lagde ikke middag hele svangerskapet fordi jeg ble så kvalm :P

Koselig å se deg også!
Arbeidsdagen har vært fin :) Tiden går så fort når man har masse å gjøre :D

Har du hatt en fin dag?
Har hatt en kjempefin dag:) men litt for produktiv bare, for i kveld har jeg ikke greid annet enn å ligge rett ut.

Så spennende! Får håpe det snart blir fødsel da, og så må du oppdatere her da ;)

Blir vel en oppdatering etterhvert vel. Forbereder meg på overtid da:p haha

Hvordan går det hos deg da? :)

Nå har jeg nettopp kjent bevegelsene til lille jenta utenpå magen♥♥ men selvfølgelig akkurat npr mannen skal kjenne, så sparker ho ikke

Sånn har det vært her hele tida:o

Hva liker du?

Tja. Handler mye på nameit til guttungen. Ellers liker jeg merker som hust&claire og memini. Syns de har mye fint til gutt. Mayoral er et annet merke jeg liker godt. Snekkerbukse med enkel skjorte inni er fint til gutt.

Back
Topp