Hjelpes...det er fremdeles 25 grader ute her![]()
Og ta en pepsi liksomDeilig! Bare å sette seg ute da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelpes...det er fremdeles 25 grader ute her![]()
Og ta en pepsi liksomDeilig! Bare å sette seg ute da?
Så spennende! Får håpe det snart blir fødsel da, og så må du oppdatere her daNope. Nysgjerrig på hvem som gjemmer seg inni der nå da![]()
Håper du får en god natts søvn i hvert fallMor i seng 20 min etter ungene... De fikk være oppe sent i dag, ja. Så ser vi hvor lenge vi sover i morgen...
Borte bra, hjemme bestNei er hjemme![]()
Ja, det er detDet skjønner jeg. Stas det![]()
Så koseligHaha.. ja to kattunger er bestilt![]()
Bachelor i hva?
Stygt redd for det ja![]()
Hvordan er det å begynne å jobbe igjen da?Jepp, begynte denne mandagen![]()
Sofatjeneste er knall! Skulle ønske jeg fikk betalt for å gjennomføre den tjenesten![]()
Slått av alarmen. Ettet i morgen er det ferieHåper du får en god natts søvn i hvert fall![]()
Får håpe de sover en stundMor i seng 20 min etter ungene... De fikk være oppe sent i dag, ja. Så ser vi hvor lenge vi sover i morgen...
Er ikke dårlig å få hjemmelaget middag hver dag, dasant, santSkjønner nesten ikke hvordan han holder ut med meg til tider nå som jeg er så lite mobil i kroppen at han fikse alt omkring her
Eneste jeg klarer å ha gjort, er å lage hjemmelaget middag hver dag til han kommer hjem fra jobb
![]()
Har hatt en kjempefin dagKoselig å se deg også!
Arbeidsdagen har vært finTiden går så fort når man har masse å gjøre
Har du hatt en fin dag?
Sånn, ja! Keep 'em comingHar noen fortalt deg hvor vakker du er idag??![]()
Så spennende! Får håpe det snart blir fødsel da, og så må du oppdatere her da![]()
Skal reise neste ukeBorte bra, hjemme besthar du vært ute i sola i dag?
Nå har jeg nettopp kjent bevegelsene til lille jenta utenpå magen♥♥ men selvfølgelig akkurat npr mannen skal kjenne, så sparker ho ikke
god kveld frøkenHatt en fin dag da?
![]()
Det har gått strålendeHvordan er det å begynne å jobbe igjen da?![]()
DET hadde vært noe![]()
Hva liker du?