Mektig imponerthåper jeg er like raskt når jeg blir 90... Hvis ikke kattene har spist megopp innen den tid...

er kanskje en fare for det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mektig imponerthåper jeg er like raskt når jeg blir 90... Hvis ikke kattene har spist megopp innen den tid...

Hahaha!!! Nå lo jeg godt her jeg sitter! Det blir det nesteDe mest rutinerte babyverdenbrukerne *host*Ronja*host* har lagt inn kateter![]()
Ja selvsagt. Kengu gør aldri noe galtSå Kengu er uskyldig mener du??![]()
det holder nok tett! Evt sitte oppå en potteSkulle akkurat til å si det samme![]()
Deg og mirell vet duForundrer meg ikke![]()
Huff, ikke så behagelig i lengden dadet holder nok tett! Evt sitte oppå en potte
ÅjdaSåpass ja.. Sykt ay du ikke får behandlig tidligere!!! Har du privat fysko so går an å gå til da? Her er dagene veldig forskjellig, men stort sett går det greit fram fil ettermiddagen. Da kjenner jeg det om jeg sp bare har sittet feil eller på hardt underlag for lenge. Løfting og mye gåing er det verste. Da får jeg sånn som du sier, at jeg nesten ikke greier å reise meg.
Hehe nei det er kanskje ikke det. Får ha på en sånn pose fra apoteket daHuff, ikke så behagelig i lengden da![]()
![]()
Hahaha! Leer! Ser for meg at man sitter å tisser på seg og trykker vilt på mobilen for å henge med på forumskravlingEller ta på tena lady!
Skravles i vei herHer har dere det koselig ser jeghaha
Vært og hilst på Huleboer! i varmen i dag jeg![]()
Æsj, du avslørte hemmeligheten minDe mest rutinerte babyverdenbrukerne *host*Ronja*host* har lagt inn kateter![]()
Er gjerne mer kresen på det jeg daTja ebay har jo alt, så finner man ikke noe så er man kresen![]()
Frister ikke det hellerHehe nei det er kanskje ikke det. Får ha på en sånn pose fra apoteket da
Skandale faktiskNei det ville vel vært krise for deg det![]()
Husker ikkeÅ hvorfor det da?
Åj!! Håper ikke jeg blir så plaga: ( Har en femåring hjemme og fram til skolestart og en mann som jobber mye, så passer dårlig å bli no verre nå altså! Er det din første ellede som tar imot gravide med bekkenplager her i byen er visst syykt opptatte :S sånn var det i starten for me og. Dagen gikk fordt greit, men rundt middagstider begynte jeg å kjenne det skikkelig godt. Eller etter en gåtur ute evt husarbeid hjemme. nå kan jeg ta en maskin med klær, henge opp og lage middag. Stortsett det bekkenet klarer om dagen. Er det en god dag kan jeg hente posten
her må samboer hjelpe meg opp 9 av 10 ganger fra sofaen sent på kvelden da det er helt låst i korsryggen og store smerter i symfysen.
Hahaha! Leer! Ser for meg at man sitter å tisser på seg og trykker vilt på mobilen for å henge med på forumskravling![]()

Det har du jobbet lenge med?!endelig har jeg klart det jeg ville oppnå
Ja nå har vi det koselig kan du troHer har dere det koselig ser jeghaha
Vært og hilst på Huleboer! i varmen i dag jeg![]()