Skravletråd Juli.

Åjda:( Såpass ja.. Sykt ay du ikke får behandlig tidligere!!! Har du privat fysko so går an å gå til da? Her er dagene veldig forskjellig, men stort sett går det greit fram fil ettermiddagen. Da kjenner jeg det om jeg sp bare har sittet feil eller på hardt underlag for lenge. Løfting og mye gåing er det verste. Da får jeg sånn som du sier, at jeg nesten ikke greier å reise meg.

de som tar imot gravide med bekkenplager her i byen er visst syykt opptatte :S sånn var det i starten for me og. Dagen gikk fordt greit, men rundt middagstider begynte jeg å kjenne det skikkelig godt. Eller etter en gåtur ute evt husarbeid hjemme. nå kan jeg ta en maskin med klær, henge opp og lage middag. Stortsett det bekkenet klarer om dagen. Er det en god dag kan jeg hente posten :)

her må samboer hjelpe meg opp 9 av 10 ganger fra sofaen sent på kvelden da det er helt låst i korsryggen og store smerter i symfysen.

Her har dere det koselig ser jeg:D haha

Vært og hilst på Huleboer! i varmen i dag jeg:)

de som tar imot gravide med bekkenplager her i byen er visst syykt opptatte :S sånn var det i starten for me og. Dagen gikk fordt greit, men rundt middagstider begynte jeg å kjenne det skikkelig godt. Eller etter en gåtur ute evt husarbeid hjemme. nå kan jeg ta en maskin med klær, henge opp og lage middag. Stortsett det bekkenet klarer om dagen. Er det en god dag kan jeg hente posten :)

her må samboer hjelpe meg opp 9 av 10 ganger fra sofaen sent på kvelden da det er helt låst i korsryggen og store smerter i symfysen.
Åj!! Håper ikke jeg blir så plaga: ( Har en femåring hjemme og fram til skolestart og en mann som jobber mye, så passer dårlig å bli no verre nå altså! Er det din første elle

Back
Topp