Skravletråd Juli.

Når skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gå:( Jeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester:P

Stakkars :/ Føler med det da det var meg for noen mnd siden. Tok desverre lang tid får jeg lærte av feilene jeg gjorde hver dag med å tro jeg klarte mer enn kroppen taklet. bekkenet får svi i mange dager etterpå hos meg :/

ro ned og ta vare på kroppen. Spar kreftene :)

Mye fint:D
20mnd;)
Veldig frem og tilbake på vogn. Silvercross rosa så brio happy demin...nå ble det ikke brio i dag likevel for mannen sa han så på meg jeg ikke ville ha den:P hmmm...
I dag har jeg vært innom akkurat den vognen dere har kjøpt. ka farge har dere`?
Jeg er frøken vinglepetter:P

Åh, da får dere to ganske tette iallefall. blir nok kjempefint for de å leke sammen etterhvert når de er så jevngamle da :p

vi har grå bagdel. Grey supreme mener jeg det er. Og en matchende stelleveske. gikk for en nøytral da vi ønske flere barn om et par år og greit å ha vogna da :) (om det ikke blir som med deg at man må ha ny uansett hehe :p)

Jeg er også litt vinglepetter, så derfor jeg bare lot mannen velge, for jeg visste innerst inne hvilken jeg ville ha, men vingla litt. Man er ko så redd for å angre :p Heldigvis valgte han jo den jeg innerst inne ville ha så :)

Back
Topp