Håper de finner ut av det snartNå skal han visst ta enda flere prøver imorgen.. Har ikke fått så mye mer info egentlig
De driver å overvåker hjertet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper de finner ut av det snartNå skal han visst ta enda flere prøver imorgen.. Har ikke fått så mye mer info egentlig
De driver å overvåker hjertet..
Når skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gåJeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester
![]()
Hey frekke du. Er du som er rarNei, stemmer det...du er rar![]()
Prøver å bli jaSprek du er da![]()
Koselig navn altsåSølvi Elisabeth i magen![]()
http://www.ebay.com/itm/19158776917...49&var=490663805385&ssPageName=STRK:MEBIDX:ITÅååh, link link?? var jo bare suupersøt!![]()
Har lånt ene kremen fra La Roche-Posaykremen til jentungenDet er veldig kjekt å ha ja! Du får smøre med bodylotion da. Skader ikke med ekstra fuktighet når huden er brent![]()
Til arbeidskara dineKaffe? Har glemt hva vi snakka om![]()
TakkSå fint navn![]()
Å? Er det ny oppdatering?!Ronja: Vr det jeg sa, du skrvler mye mer effektivt
Fikk du mye fint?Plutselig tilbake... Stappmett på grillmat og kake![]()
Da leter du ikke på rktig sted
Bruker kun bikini jegSmak og behag
Jeg har nesten alltid brukt bikini.
Har ingen hemmelige triksHun må dele triks med oss andre![]()
![]()
Bruker nesten alltid det jeg ogsåBruker kun bikini jeg![]()
Mye fint![]()
20mnd![]()
Veldig frem og tilbake på vogn. Silvercross rosa så brio happy demin...nå ble det ikke brio i dag likevel for mannen sa han så på meg jeg ikke ville ha denhmmm...
I dag har jeg vært innom akkurat den vognen dere har kjøpt. ka farge har dere`?
Jeg er frøken vinglepetter![]()
Mhm, du ligger langt foranÅ? Er det ny oppdatering?!![]()
Svare på alt?Har ingen hemmelige triks![]()
Tipper Både du og mannen sitter og svarerHar ingen hemmelige triks![]()
Tja ebay har jo alt, så finner man ikke noe så er man kresenDet kan så være. Eller så har vi ulik smak![]()