Ja, jeg syns også det er hyggeligst herGlad jeg valgte bort noen av de andre forumene helt i startenHar sett og hørt mye rart inne på flere av de andre, men her er det liksom "ordentlige" mennesker
Herlig.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg syns også det er hyggeligst herGlad jeg valgte bort noen av de andre forumene helt i startenHar sett og hørt mye rart inne på flere av de andre, men her er det liksom "ordentlige" mennesker
Herlig.
![]()
Ja, jeg syns også det er hyggeligst herMye rart andre steder.
Ja, jeg syns også det er hyggeligst herMye rart andre steder.
Ja, det gjør manMhmHer får man som regel alltid svar, og som regel et ordentlig ett også
![]()
Kanskje det var noen som spruta på deg?Hvordan i all verden er det mulig at det regner når det er blå himmel??Kom litt regn istad selv om det er kun noen veldig få små skyer... Hmm...
Koselig for han også om dere blir med sikkertHar termin 1 augustMen blir planlagt ks en stund før ettersom hun ligger plutselig i sete og de ikke tar den type fødsler her
Ja, må nok detKunne egentlig tenkt meg en tur til varmere strøk allerede i des/januar. Samboer har psoriasis og kan få helsereise til gran canaria. Han hadde tenkt å ta en tur rundt januar og vi kan vel egentlig bli med dersom jeg betaler bare min egen reise ned dit.
![]()
Hvem gjør ikke detJaaa, liker gaver![]()
Da kommer de vel plutselig tilbake i morgen da..Ja, sant
Nå er de borte... Men ser ikke helt ferdig ut
Mest tafatte opplegget jeg har vært med på![]()
Koselig for han også om dere blir med sikkert![]()
Er bedre nå heldigvis.Oi, såpassså mye vind liker vi ikke..
Fine ønsker det)Bøker, gavekort på tattoo, penger og rosendahl-ting bl.a![]()
Kommer nok veldig an på forumetJa, jeg syns også det er hyggeligst herMye rart andre steder.
Så nå starter vel kanskje handlingen nå som du vet at det blir ei lita frøken?:
Tusen takk<3<3Så herlig! Gratulerer så mye med jenta på vei![]()
Ja, blir nok littmen har mye etter guttungen i de minste str.
Meste utstyr har vi. Prøve ikke ta av
![]()