Skravletråd Juli.

Glad jeg valgte bort noen av de andre forumene helt i starten:p Har sett og hørt mye rart inne på flere av de andre, men her er det liksom "ordentlige" mennesker :) Herlig. :)
Ja, jeg syns også det er hyggeligst her :) Mye rart andre steder.

Hvordan i all verden er det mulig at det regner når det er blå himmel?? :o Kom litt regn istad selv om det er kun noen veldig få små skyer... Hmm...

Har termin 1 august :) Men blir planlagt ks en stund før ettersom hun ligger plutselig i sete og de ikke tar den type fødsler her :)

Ja, må nok det ;) Kunne egentlig tenkt meg en tur til varmere strøk allerede i des/januar. Samboer har psoriasis og kan få helsereise til gran canaria. Han hadde tenkt å ta en tur rundt januar og vi kan vel egentlig bli med dersom jeg betaler bare min egen reise ned dit. :)
Koselig for han også om dere blir med sikkert:)

Koselig for han også om dere blir med sikkert:)

Oppholder varer totalt i 3 uker, sp vi har jo diskutert muligheten om at jeg (og lille nå da) er med i kanskje to av de i allefall.

Han burde iallefall ta turen da etter de 3 ukene er han helt psoriasisfri i 7-12 måneder. Nå har han vært gjennom massevis av behandlinger og alle virker jo bare der og da. Selv kuren med mild cellegift begynner å virke dårligere nå enda han fremdeles går på det. så unner han virkelig å dra på den helsereisen :)

Ja, blir nok litt:) men har mye etter guttungen i de minste str. :) Meste utstyr har vi. Prøve ikke ta av:P

Såbra :) Litt må det vel bli. Vi har vår første på vei, så her måtte alt bli kjøpt. prøvd å heller ikke tatt helt av med handlingen. Mye fint og mye jeg får så lyst å kjøpe til vår lille frøken, men har fokusert på det mest nødvendige :)

Så vogn, bilstol og de "store" tingene av utstyr er allerede på plass? :)

Da er jeg tilbake etter en "liten" trilletur.
Har dere savnet meg?

Back
Topp