Ja, det er det beste. Å komme hjem til ryddig hus.
Ja det er fantastisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det beste. Å komme hjem til ryddig hus.
For da har man jo mer enn nok med å pakke ut etter turen.. Den kjedeligste jobben i verden.Ja det er fantastisk![]()
For da har man jo mer enn nok med å pakke ut etter turen.. Den kjedeligste jobben i verden.
Sønnen av Jo nesbøHøres ut som en deilig daghvilken bok leser du nå?
Det gjør jeg også, noe så kjedelig!Ja det er pyton, jeg hater å rydde opp etter å ha hvert på tur![]()
Har noen skravletmed min buker i natt?Har du lånt bort brukeren din til noen da eller??![]()
Det gjør jeg også, noe så kjedelig!
Er den spennende?Sønnen av Jo nesbø
Må nok dessverre detJa det er kjempe kjedelig, men det må desverre gjøres...
Begynner å bli grei varme jaEr det for varmt? Har egentlig ingen andre planer enn å komme meg på jobb i 15-tiden. Vi får se hva den første delen av dagen bringer. Tror vi må være litt ute.
Har ikke kommet så langt ennå , men den virker helt ok Ikke like bra som forrige bok jeg lesteEr den spennende?
Hehe....du kommer til å angre på hva du nettopp saHaha litt å bryne meg på passer jo ganske bra da, så har jeg noe å finne på![]()
Utsetter det alltid i det lengsteJa det er pyton, jeg hater å rydde opp etter å ha hvert på tur![]()
Tipper det er mannen!!?Har noen skravletmed min buker i natt?
Hahahah ja det tror jeg virkeligTipper det er mannen!!?![]()
Var U som våknet og var sulten.Herreminhattpga minstemann eller har du ikke fått sove?
Hehe....du kommer til å angre på hva du nettopp sa![]()
Utsetter det alltid i det lengsteskikkelig møkkajobb!
Da tror vi det jo begge to!!Hahahah ja det tror jeg virkelig
Æsj daVar U som våknet og var sulten.
Etter han hadde spist hadde han ikke lyst til å sove igjen.
Endte med at jeg tok han opp i stuen etter en god stund.
Da sovnet han til slutt på armen min, men da hørte frøkna et noen var oppe, og hun kunne ikke være dårligere enn det hun....