Det er santgjelder å komme igang!
Det er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er santgjelder å komme igang!
Så deilig å sove lengeGod morgen alle sammen! Her sov vi visst helt til nå. Jeg tror jeg må ha fått en sønn som er b-menneske som sin farNoen spennende planer for dagen?
Høres ut som en deilig dagSå deilig å sove lenge
Vaske klær , sole meg å lese bok
God morgen alle sammen! Her sov vi visst helt til nå. Jeg tror jeg må ha fått en sønn som er b-menneske som sin farNoen spennende planer for dagen?
Ja, deilig å ligge lengeSå deilig med en lang og rolig morgen da
Husarbeid, lege og så reiser vi på tur i dag![]()
Tror han trenger en streng dameJaja bare send han hit, men må advare jeg er vist streng sier ungene haha![]()
Ja, deilig å ligge lengejeg jobber kvelden i dag så vi får kose oss mens vi kan.
Hektisk dag daKjekt å reise bort litt.
Har du lånt bort brukeren din til noen da eller??Men jeg har da ikke skravlet![]()
Tror han trenger en streng dame
Sååee lykke til med ham!
I denne varmen skal det ikke mye tilDet er detog så er det greit å dusje etter jeg har gjort noe for jeg svetter som en gris når jeg gjør noe haha
![]()
I denne varmen skal det ikke mye til![]()
God morgenGod morgen alle sammen! Her sov vi visst helt til nå. Jeg tror jeg må ha fått en sønn som er b-menneske som sin farNoen spennende planer for dagen?
Da går dagen ekstra fort også, når man holder seg i sving frem til man skal reise.Ja da må man nyte formiddagen
Ja men litt greit, og så gleder jeg meg til å reise![]()
Litt action vil det bli for han har nemlig laaaange ørerDu trur det jajaja da kan vi få det festlig her i heimen da haha
![]()
Da går dagen ekstra fort også, når man holder seg i sving frem til man skal reise.
Er det for varmt? Har egentlig ingen andre planer enn å komme meg på jobb i 15-tiden. Vi får se hva den første delen av dagen bringer. Tror vi må være litt ute.God morgendeilig å sove lenge!
Min plan er å sole meg, men vet ikke om jeg orker
Du da?
Ja, det er det beste. Å komme hjem til ryddig hus.Det er helt klartså er det greit å komme hjem når det ikke ser så ille ut hjemme
![]()
Litt action vil det bli for han har nemlig laaaange ører![]()